Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/927

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/dngik

Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату" була заснована в 2010 році для підготовки спеціалістів в нафтогазовій промисловості.

Характерною рисою діяльності кафедри "Видобування нафти, газу та конденсату" є постійний зв'язок з підприємствами та організаціями-замовниками фахівців. Випускники кафедри працюють у галузі видобування, транспортування, використання та реалізації нафти і газу, а також великої кількості сировини, отриманої при їх технологічній переробці.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту хімічних технологій та інженерії Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 3 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 1 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Інженерна блогодидактика у нафтогазовій справі: динаміка розвитку
    (Scientific Publishing Center "InterConf", 2023-05) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Ткаченко, Микола Володимирович; Торопчинова, Катерина Леонідівна
    Автори розглядають динаміку розвитку спеціалізованих сторінок соціальної мережі "Фейсбук" як засобу для впровадження інженерної блогодидактики у навчальний процес вищої технічної школи. Виконано порівняльний контент-аналіз блогу "Нафтогазова освіта" у 2019 і 2023 році. Показано перспективність розвитку освітньо-інформаційних блогів мережі "Фейсбук" зі спеціальності "Нафтогазова інженерія". Зокрема, за моніторинговий період кількість учасників блогу зросла на 79%, публікаційна активність збільшилася на 40%, кількість переглядів за моніторинговий період у 2023 р. у 11 разів вища (2019 р. – 9,4 тис., у 2023 р. – 107,4 тис.).
  • Ескіз
    Документ
    Інтернет-дидактика у розвитку професійної компетентності майбутнього фахівця (на прикладі розвитку медіакомпетеності фахівців з нафтогазової справи)
    (2022) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна
    У статті розглянуто і проаналізовано особливості інтернет-дидактики та її складників з метою підвищення ефективності навчального процесу та наукових досліджень, зокрема, і в першу чергу за спеціальністю «Нафтогазова інженерія та технології». На прикладах проілюстровано застосування блогодидактики, вікідидактики, вебінародидактики, спеціалізованих он-лайн курсів лекцій. У контексті інтернетдидактики порушено тему надійності інформації, Подана чинна вітчизняна класифікація наукових і навчальних видань. Сформульовані методичні підходи і рекомендації щодо їх використання.
  • Ескіз
    Документ
    Спецкурс "Професійно орієнтована медіаосвіта" у розвитку фахової компетентності майбутніх працівників гірничої та нафтогазової галузей
    (2022) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Онкович, Артем Дмитрович
    Сучасний навчальний процес в царині інженерії суттєво базується на використанні інтернету. Медіаграмотність стала ключовою ознакою фаховості спеціаліста. Її набуття супроводжується розвитком медіаосвітніх технологій. Дослідниками-практиками було розглянуто різні аспекти використання засобів масової інформації та їхніх продуктів у навчальному процесі. У різних навчальних закладах з’являються спецкурси з медіаосвіти. Це свідчить про розвиток медіадидактики вищої школи, яка збагачувався новітніми технологіями, термінами, поняттями. Постала потреба узагальнити ці теоретичні напрацювання з опертям на досвід практиків, зокрема, в сфері гірничої та нафтогазової інженерії. У статті для спеціальностей 184 «Гірництво» і 185 «Нафтогазова освіта» пропонується програма нового спецкурсу "Професійно орієнтована медіаосвіта для спеціалістів з гірничої та нафтогазової інженерії" і даються деякі рекомендації з його впровадження у систему вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Порівняльний аналіз статистики відвідувань дидактичних сторінок Фейсбуку за віком і статтю
    (Донецьке відділення Наукового товариства ім. Шевченка, 2022) Онкович, Ганна Володимирівна; Білецький, Володимир Стефанович
    Метою статті є порівняльний аналіз набутого досвіду професійно–орієнтованих сторінок в соціальній мережі на прикладі нафтогазової галузі і медіаосвіти, медіадидактики. Для досягнення поставленої мети автори ставлять завдання через відвідування ресурсу Фейсбук простежити, як впливають гендерні та вікові особливості споживачів фахової інформації на звернення до матеріалів тематичного наповнення блогів, що використовуються у медіадидактиці вищої школи [2, 7, 10, 11, 14, 16, 17, 24]. "Медіадидактика об’єднує різні медіатехнології відповідно до поставленої освітньої мети. Ці технології спираються на відповідні медіаджерела, опрацьовують різні медіапродукти відповідно до завдань освітнього процесу. Зауважимо, що саме медіаосвітні технології, котрі інтенсивно розвиваються останнім часом, посідають провідне місце і в самоосвіті особистості" [6, с. 56].