Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату"

Permanent URI for this collectionhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/927

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/dngik

Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату" була заснована в 2010 році для підготовки спеціалістів в нафтогазовій промисловості.

Характерною рисою діяльності кафедри "Видобування нафти, газу та конденсату" є постійний зв'язок з підприємствами та організаціями-замовниками фахівців. Випускники кафедри працюють у галузі видобування, транспортування, використання та реалізації нафти і газу, а також великої кількості сировини, отриманої при їх технологічній переробці.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту хімічних технологій та інженерії Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 3 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 1 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Enhancing Educational Processes Through Advanced Internet Didactics and Electronic Libraries: a Comprehensive Approach
    (Tskhum-Abkhazian Academy of Sciences, 2024) Adamia, Zoia K.; Biletskyi, V. S.; Onkovych, Hanna V.
    This paper explores the intricate application of internet didactics (wiki, film, websites, blogs, webinars) and electronic libraries in contemporary Ukrainian and Georgian university education. It demonstrates how this approach enhances the effectiveness of each internet didactic component, emphasizing that the combination of these tools is selected by educators based on specific instructional needs. Successful implementation of this synergy hinges on several conditions: access to a robust professional source base, technical infrastructure for teacher-student communication, and the creation and utilization of multimedia (video, audio, text). Both faculty and students are expected to possess advanced media literacy. Additionally, educators are encouraged not only to utilize online teaching technologies but also to actively produce educational materials such as films, websites, blogs, webinars, and Wikipedia articles. For students, the integration of research with education is crucial, facilitating closer ties between students, universities, and prospective employers. For educators, engagement in the global scholarly and pedagogical community through publications in international databases and participation in academic conferences is essential.
  • Thumbnail Image
    Item
    Development of the Professional Competence of the Future Specialist Using Internet Technologies
    (Publisher agency, 2023) Adamia, Zoia K.; Biletskyi, V. S.; Onkovich, Hanna V.; Onkovich, Аrtem D.
    The article examines and analyzes the peculiarities of Internet didactics and its components in order to increase the effectiveness of the educational process and scientific research. Examples illustrate the use of blog didactics, Wikididactics, webinar didactics, and specialized online lecture courses. In the context of Internet didactics, the topic of information reliability is raised. As an example, the modern Ukrainian classification of scientific and educational publications is presented. Formulated methodical approaches and recommendations for their use.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтернет-дидактика у розвитку професійної компетентності майбутнього фахівця (на прикладі розвитку медіакомпетеності фахівців з нафтогазової справи)
    (2022) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна
    У статті розглянуто і проаналізовано особливості інтернет-дидактики та її складників з метою підвищення ефективності навчального процесу та наукових досліджень, зокрема, і в першу чергу за спеціальністю «Нафтогазова інженерія та технології». На прикладах проілюстровано застосування блогодидактики, вікідидактики, вебінародидактики, спеціалізованих он-лайн курсів лекцій. У контексті інтернетдидактики порушено тему надійності інформації, Подана чинна вітчизняна класифікація наукових і навчальних видань. Сформульовані методичні підходи і рекомендації щодо їх використання.
  • Thumbnail Image
    Item
    Контент–аналіз фахової освітньо-наукової спільноти "Нафтогазової інженерії та технологій"
    (Видавничий дім Дмитра Бураго, 2021) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Онкович, Артем Дмитрович; Білецький, Віталій Володимирович
    Професійно орієнтована медіаосвіта в останні десятиліття активно розвивається в ряді країн, в т. ч. в Україні. Технології використання масовокомунікаційних текстів з освітньої метою об’єднує поняття "медіадидактика". Нині воно стало "парасольковим". У статті проаналізовано розвиток професійно орієнтованої медіадидактики вищої школи, наявний вітчизняний досвід техніко-технологічної блогодидактики у нафтогазовій інженерії. На прикладі ресурсу Фейсбук "Освіта за спеціальністю "Нафтогазова інженерія та технології" здійснено комп’ютерний контент-аналіз фахових блогів з нафтогазової інженерії, висвітлено прийоми і методи використання інженерної блогодидактики в освітньому процесі з метою розвитку медіакомпетентності фахівців. Введено в науковий обіг інформацію про досвід застосування фахових блогів з нафтогазової справи у соціальній мережі. З опертям на комп’ютерний контент-аналіз представлено дані про ефективність вітчизняних блогів з нафтогазової освіти. Також подано конкретну інформацію з практики створення і застосування фахових блогів нафтогазового спрямування у Фейсбук. Показано географію користувачів фахової блогосфери, параметри їх активності, часові виміри запиту інформації, активність користувачів за віковими категоріями. Зроблено висновок про необхідність формування науково-освітнього центру за напрямком "Нафтогазова інженерія та технології" на Східній Україні, а також доцільність акредитації цього фаху у вишах Києва.
  • Thumbnail Image
    Item
    Медіадидактика: аналіз фахової освітньо-наукової спільноти мережі Фейсбук (на прикладі нафтогазової інженерії)
    (Казахский национальный университет им. Аль-Фараби, 2021) Онкович, Ганна Володимирівна; Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Артем Дмитрович; Білецький, Віталій Володимирович
    Професійно орієнтована медіаосвіта в останні десятиліття активно розвивається в ряді країн, в т.ч. – –в Україні. Технології використання масовокомунікаційних текстів з освітньої метою об’єднує поняття "медіадидактика". Нині воно стало "парасольковим". У статті проаналізовано розвиток професійно орієнтованої медіадидактики вищої школи, наявний вітчизняний досвід техніко–технологічної блогодидактики у нафтогазовій інженерії. На прикладі ресурсу Фейсбук "Освіта за спеціальністю "Нафтогазова інженерія та технології"" здійснено комп’ютерний контент–аналіз фахових блогів з нафтогазової інженерії, висвітлено прийоми і методи використання інженерної блогодидактики в освітньому процесі з метою розвитку медіакомпетентності фахівців. Введено в науковий обіг інформацію про досвід застосування фахових блогів з нафтогазової справи у соціальній мережі. З опертям на комп’ютерний контент–аналіз представлено дані про ефективність вітчизняних блогів з нафтогазової освіти. Також подано конкретну інформацію з практики створення і застосування фахових блогів нафтогазового спрямування у Фейсбук. Показано географію користувачів фахової блогосфери, параметри їх активності, часові виміри запиту інформації, активність користувачів за віковими категоріями. Зроблено висновок про необхідність формування науково-освітнього центру за напрямком "Нафтогазова інженерія та технології" на Східній Україні, а також доцільність акредитації цього фаху у вишах Києва.
  • Thumbnail Image
    Item
    Нове в медіаосвіті: науково-педагогічна блогодидактика
    (Плай, 2018) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Онкович, Артем Дмитрович
    У публікації автори аналізують проблему використання соціальної мережі у розвитку і саморозвитку професійної компетентності особистості. Показано це на прикладі науково-педагогічної блогодидактики, котра нині переживає свій розквіт. Автори розглядають вітчизняний медіаосвітній фактаж і пропонують нові інструментальні технології щодо використання соціальної мережі в освітньому процесі вищої школи.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інженерна блогодидактика у нафтогазовій справі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Ткаченко, Микола Володимирович
    Мета. Проаналізувати наявний зарубіжний і вітчизняний досвід техніко–технологічної блогодидактики у нафтогазовій інженерії на прикладі ресурсу Фейсбук; розглянути застосовувані технології, тематичне наповнення блогів, котрі використовуються у медіадидактиці вищої школи. Запропонувати деякі ефективні прийоми і методи використання інженерної блогодидактики у фаховій підготовці спеціалістів нафтогазової справи. Методика. Огляд, контент–аналіз фахових блогів у ресурсі Фейсбук. Результати. На прикладі підготовки спеціалістів для нафтогазової сфери висвітлено прийоми і методи використання інженерної блогодидактики, зокрема, Фейсбуку, в освітньому процесі з метою розвитку медіакомпетентності фахівців. Наукова новизна. Введено в науковий обіг інформацію про досвід застосування фахових блогів з нафтогазової справи у соціальній мережі. Виконано порівняльний аналіз зарубіжних і вітчизняних практик створення інформаційно–освітніх блогів із нафтогазової інженерії. З опертям на контент–аналіз, представлено ефективність вітчизняних блогів з нафтогазової освіти. Практична значимість. Подано конкретну інформацію з практики створення і застосування фахових блогів нафтогазового спрямування у Фейсбук. Показано можливості отримання актуальної інформації, її якісного і кількісного наповнення в зазначених блогах. Це створює передумови для окреслення меж фокус–груп зацікавлених користувачів та перспектив розвитку блогодидактики вищої школи в нафтогазовій сфері.