Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/927

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/dngik

Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату" була заснована в 2010 році для підготовки спеціалістів в нафтогазовій промисловості.

Характерною рисою діяльності кафедри "Видобування нафти, газу та конденсату" є постійний зв'язок з підприємствами та організаціями-замовниками фахівців. Випускники кафедри працюють у галузі видобування, транспортування, використання та реалізації нафти і газу, а також великої кількості сировини, отриманої при їх технологічній переробці.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту хімічних технологій та інженерії Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 3 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 1 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Водовугiльна суспензiя з позицiї теорiї агрегативної стiйкостi лiофобних дисперсних систем
    (Видавничий дiм "Академперiодика", 2013) Білецький, Володимир Стефанович; Круть, О. А.; Сергєєв, П. В.
    Показано, що застосування теорiї агрегативної стiйкостi лiофобних дисперсних систем (теорiї ДЛФО) для аналiзу енергетичного стану твердої фази висококонцентрованих водовугiльних суспензiй (ВВВС) є перспективним iнструментом вивчення цього об'єкта i може бути покладено в основу теорiї ВВВС. Подано аналiз енергетичного стану твердої фази висококонцентрованих водовугiльних суспензiй, що дозволяє пояснити природу явищ, якi мають мiсце при змiнi крупностi i поверхневого потенцiалу вугiльних i мiнеральних частинок, гiдрофiльно-гiдрофобного балансу їх поверхнi.
  • Ескіз
    Документ
    Технічні рішення по збереженню технологічних властивостей коксівного вугілля при його дальньому гідротранспорті
    (Криворізький національний університет, 2014) Білецький, Володимир Стефанович; Потапенко, С. Ю.
    Погіршення коксівних властивостей вугілля при дальньому гідравлічному транспортуванні дослідники пов’язують з різними технологічними чинниками. Гідродинамічна дія турбулентних потоків в трубопроводі, а також механічні удари в насосах, арматурі, на трасі транспортної системи приводять до подрібнення вугілля Ряд дослідників вказують на негативну роль саме фактора подрібнення матеріалу в гідротранспортній системі. В. Коршунов встановив, що перехід частини вугілля в клас -0,5 мм змінює температурні зони термохімічних процесів коксування, а це негативно впливає на міцності коксу. Тривалий контакт з водою обумовлює гідролітичну деструкцію вугілля. Спостерігаються явища переходу в водну фазу гумінових кислот. Крім подрібнення під час гідротранспортуванні, виявлено ефект перерозподілу петрографічних мікрокомпонентів по класах крупності. Зокрема, спостерігається значне переподрібнення вітринітової частини шихти до розмірів 10 мкм і менше. При цьому головним чином переподрібнюється вітриніт вугілля марки Г. Вміст його в дрібних класах збільшується у порівнянні з вихідною шихтою у два рази.
  • Ескіз
    Документ
    Еволюція вугільної фази та вугле-масляних структур при магістральному гідравлічному транспортуванні
    (Криворізький національний університет, 2014) Білецький, Володимир Стефанович; Потапенко, С. Ю.
    Простежено еволюцію вугільної фази та вугільно-масляних структур при магістральному гідравлічному транспортуванні. Показано, що вугільна фаза під час гідротранспорту подрібнюється, окислюється, крупні зерна змінюють форму (обкатуються), обволікаються глинами. Вугільно-масляні структури вигідно відрізняються структурованістю, утворенням об'єктів типу "ядро-оболонка", в яких вугільні зерна захищені від подрібнення, окиснення і обволікання глинами. Це дозволяє зберегти їх характеристики як об'єктів зневоднення і коксування.