Вісник № 42
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19682
Переглянути
18 результатів
Результати пошуку
Публікація Кріплення осердя статора в корпусах сучасних турбогенераторів(НТУ "ХПІ", 2015) Юр'єва, Олена Юріївна; Поломошнов, Сергій Васильович; Поломошнов, Євген ВасильовичПроаналізовано та класифіковано конструкції кріплення осердя статора в корпусі турбогенераторів, що випускаються в теперішній час на світових підприємствах з турбогенераторобудування. Доведено необхідність застосування додаткових елементів в конструкції турбогенератора, а саме кріплення осердя статора в корпусі. Наведено характеристику жорсткої, еластичної та пружної підвісок. Величина одиничної потужності турбогенераторів обумовлює застосування конкретного типу кріплення осердя статора в корпусі. Особливості конструкції кріплення осердя статора в корпусі турбогенератора відрізняються в залежності від підприємства-виготовника.Документ Оптимальне керування режимами реактивного навантаження за умов несиметрії напруг розподільчих електричних мереж(НТУ "ХПІ", 2015) Тарануха, Марина Сергіївна; Телюта, Руслан Васильович; Зінзура, Василь ВасильовичЗапропоновано підхід до керування режимами реактивних навантажень розподільчих електричних мереж номінальною напругою 6-10 кВ шляхом використання симетро-компенсувальних установок. Розроблено структурну схему системи автоматичного керування режимами реактивної потужності розподільчих електричних мереж, яка базується на розв’язку задачі багатокритеріальної оптимізації знайденому методом наближення до утопічної точки в просторі критеріїв. Проведене комп’ютерне моделювання показало перевагу запропонованої системи автоматичного керування над існуючими.Документ Улучшение энергетических показателей тягового электропривода трамвая с двигателем постоянного тока последовательного возбуждения(НТУ "ХПИ", 2015) Шавёлкин, Александр Алексеевич; Герасименко, Виталий Анатольевич; Кожемякин, Сергей МихайловичПроанализированы существующие технические решения по модернизации тягового электропривода трамвая с двигателем постоянного тока последовательного возбуждения. Исследовано ослабление поля двигателя шунтированием обмотки возбуждения преобразователем на IGBT с возможностью утилизации энергии. Предложены схемы тяговых преобразователей с шунтированием и независимым включением последовательной обмотки возбуждения, позволяющие снизить потери энергии в силовых цепях, работоспособность их подтверждена математическим моделированием.Документ Розробка та дослідження роботи системи автоматичного керування тяговим електроприводом(НТУ "ХПІ", 2015) Савеленко, Іван ВолодимировичРозроблено структурну схему системи автоматичного керування тяговим електроприводом на основі синхронного двигуна з постійними магнітами, застосування якої дозволяє керувати рухом контактних електровозів, а також досліджено якість роботи запропонованої системи шляхом математичного моделювання в середовищі Simulink.Документ Розробка фіксатора коротких замикань для повітряних ліній електропередач напругою 110 – 150 кВ.(НТУ "ХПІ", 2015) Плєшков, Петро Григорович; Котиш, Андрій Іванович; Сіріков, Олександр ІвановичЗапропонована проста конструкція електромеханічного фіксатора короткого замикання для повітряних ліній електропередач напругою 110-150 кВ. Для обраної конструкції наведена методика розрахунку його технічних характеристик. Експериментально доведена на дослідному зразку придатність запропонованої методики для інженерних розрахунків.Документ Методика мультифізичного аналізу зв’язаних електромагнітних і теплових процесів в індукційній кухонній плиті та посуді, що нагрівається(НТУ "ХПІ", 2015) Пантелят, Михайло Гаррійович; Трофімов, Андрій ВолодимировичУ роботі запропоновано методику мультифізичного чисельного аналізу розподілу зв’язаних електромагнітного та теплового полів індукційної кухонної плити та посуду, що нагрівається, у двовимірній постановці методом скінчених елементів. Враховуються залежності від температури електрофізичних і теплофізичних властивостей матеріалів конструкцій, що розглядаються, а також магнітні властивості магнітом’яких матеріалів.Документ Моделирование процесса управления торцевым магнитоэлектрическим генератором(НТУ "ХПИ", 2015) Монахов, Евгений Андреевич; Чумак, Вадим ВладимировичВ данной статье проведен анализ и сравнение системы управления и стабилизации внешней характеристики торцевого магнитоэлектрического генератора. Предложено техническое решение, позволяющее регулировать и стабилизировать внешнюю характеристику от холостого хода до номинального режима работы. Также создана математическая модель в среде Matlab Simulink, позволяющая исследовать вопросы стабилизации и регулирования выходного напряжения магнитоэлектрического генератора.Документ Обеспечение динамических показателей электропривода на основе двигателя с катящимся ротором(НТУ "ХПИ", 2015) Кулинченко, Георгий Васильевич; Масленников, Андрей Михайлович; Багута, Виктор Анатольевич; Дунев, Алексей АлександровичПроанализированы основные факторы, обеспечивающие увеличение вращающего момента двигателя с катящимся ротором. На основе выбранного направления исследований сформулированы требования к системе управления двигателем. Разработанная схема управления позволяет оптимизировать параметры электропривода запорно-регулирующей арматуры. Полученные результаты показали улучшение динамических показателей электропривода на основе двигателя с катящимся ротором.Документ Алгоритм керування DC-DC перетворювачем для пристрою ослаблення поля(НТУ "ХПІ", 2015) Костенко, Іван Олександрович; Петренко, Олександр МиколайовичПропонується алгоритм керування DC-DC системою ослаблення поля тягових двигунів змішаного збудження. Наведені структурна схема DC-DC перетворювача та функціональна схема алгоритму керування. Задача виконується за допомогою мікроконтролера, а також ряду допоміжних датчиків, зокрема датчиків струму, температури, обертів, напруги, тощо. Система розглядається на прикладі тролейбусу ЗІУ-9 з резистивно-контакторною системою керування.Документ Охлаждение турбогенераторов большой мощности водородом(НТУ "ХПИ", 2015) Кобзарь, Константин Александрович; Гакал, Павел Григорьевич; Овсянникова, Елена АлександровнаВ статье обосновано применение водорода для охлаждения машин большой мощности. Предложено соотношение для определения коэффициента теплоотдачи между водородом и внутренними стенками охлаждающих каналов в проводниках обмотки ротора, представляющее собой граничные условия III-го рода. Описаны методики проведения испытаний, позволяющие определить температуру обмотки ротора турбогенератора, и представлены результаты проведенных экспериментов. Выполнено исследование теплового состояния обмотки ротора методом конечных элементов.