Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
65 результатів
Результати пошуку
Публікація Управління вибором перспективних напрямів використання знань на підприємстві(Видавничий дім "Гельветика", 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаУ статті обґрунтовано важливість знань на підприємстві як одного з основних чинників економічного зростання. Визначено послідовність та зміст формалізованих процедур управління вибором ефективних напрямів використання актуальних знань на підприємстві, які можуть бути втіленими у продуктові, технологічні, управлінські та інші інновації, що дасть змогу посилити відносні конкурентні переваги підприємства, забезпечить умови його тривалого виживання і розвитку в перманентно мінливих умовах зовнішнього середовища. Розробки авторів формують методичні засади організаційно-економічного механізму цілеспрямованого управління знаннями на підприємствах. Їх практичне впровадження дає змогу обґрунтовано і за формалізованими процедурами вибирати ефективні напрями реалізації інтелектуального капіталу підприємства, визначати раціональні шляхи його посилення.Документ Теоретико-методичні засади створення спрощуючих інновацій (на прикладі наметових таборів КУСОР "Сумський обласний центр відпочинку, оздоровлення, туризму та військово-патріотичного виховання"(Сумський державний університет, 2013) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ронь, Ярослав ОлексійовичУ статті визначено найбільш перспективні для вітчизняних (кризових чи посткризових) умов види інноваційної діяльності, зокрема, створення і впровадження спрощуючих інновацій. Автори розглядають їх як вид інновацій, що передбачають створення нової споживчої якості за рахунок відсіювання зайвих функцій та властивостей, тим самим зменшуючи вартість новинки, при цьому зберігаючи унікальність шляхом правильного позиціонування та розставляючи правильні акценти в бік новизни. Розроблено методичний підхід до обґрунтування доцільності створення спрощуючих інновацій, який базується на засадах функціонально-вартісного аналізу. Визначена послідовність процедур створення і впровадження спрощуючих інновацій. Відповідно до розробленого підходу виконане обґрунтування низки інноваційних організаційних змін у діяльності Комунальної установи Сумської обласної ради "Сумський обласний центр відпочинку, оздоровлення, туризму та військово-патріотичного виховання", упровадження яких дало новий поштовх його розвитку в умовах обмеженого фінансування, що пов'язано з наслідками економічної кризи.Документ Узагальнення підходів до стратегічного управління розвитком підприємства(ФОП Ткачов О. О., 2016) Ілляшенко, Наталія СергіївнаДокумент Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємстві(Сумський державний університет, 2016) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Титаренко, Юлія ВасилівнаДокумент Маркетинг і управління інноваціями(Сумський державний університет, 2016) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Старків, І. Л.Документ "Зелені державні закупівлі" як метод боротьби з грінвошингом(Сумський державний університет, 2017) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Мельник, Юлія МиколаївнаПублікація Формування "системної карти" стратегічного управління розвитком підприємства(ТОВ "Наш формат", 2017) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Мельник, Юлія МиколаївнаУ статті проведено аналіз підходів до стратегічного управління підприємством та виокремлено основні етапи його реалізації. Розроблено узагальнену класифікацію підходів до стратегічного управління розвитком підприємства, а також "системну карту" стратегічного управління розвитком підприємства.Документ Основні функції додаткових елементів комплексу маркетингу послуг(Сумський державний університет, 2015) Ілляшенко, Наталія СергіївнаДокумент Методичний підхід до визначення рівня відповідності підприємства системам управління якістю(Сумський державний університет, 2010) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Мінько, Марина ІгорівнаСтаття присвячена аналізу сучасних концепцій та стандартів якості, які застосовують для менеджменту якості фармацевтичної продукції. Розроблено методичний підхід до визначення рівня відповідності фармацевтичного підприємства цим системам якості, за результатами якого пропонується визначати шляхи та напрямки покращення його діяльності.Документ Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій(Сумський державний університет, 2016) Мельник, Юлія Миколаївна; Сагер, Людмила Юріївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Рязанцева, Юлія МиколаївнаУ статті проаналізовано різні підходи до класифікації маркетингових інтернет-комунікацій, визначено їх місце в системі комунікацій підприємства. Автори запропонували найбільш узагальнену структуру маркетингових інтернет-комунікацій, а також доповнено її такими формами, як комунікаційні інтернет-технологій і засоби інтернет-комунікацій, також подані ґрунтовні визначення та різновиди запропонованих категорій.