Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Публікація Комерціалізація знань в інноваційному процесі промислових підприємств(2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Райко, Діана ВалеріївнаВизначено місце і роль знань в інноваційному процесі промислових підприємств з урахуванням особливостей їх продукування і використання (комерціалізації) в умовах трансформації технологічних укладів і розвитку ІР4. Показано, що знання в інноваційному процесі мають дуалістичну природу: вони є основою прийняття обґрунтованих інноваційних рішень, а також одночасно – їх результатом. Окреслено види знань на основі яких приймають управлінські рішення щодо управління знаннями в інноваційному процесі. Удосконалено схему отримання і використання (комерціалізації) знань підприємством, що розвивається інноваційним шляхом, зокрема, в частині коригування і розширення джерел нових знань і напрямів їх використання. Уточнено зміст процедур основних етапів управління орієнтованим на знання інноваційним розвитком підприємства в умовах ІP4, зокрема, з позицій визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку (наздоганяючий, слідування за лідером, випереджаючий) і відповідних їм стратегій інноваційного розвитку (захисна, помірковано-наступальна, агресивно-наступальна). Досліджено практичні аспекти продукування і комерціалізації знань промисловими підприємствами України, за їх результатами встановлено значне переважання стратегій опосередкованої комерціалізації знань над стратегіями безпосередньої комерціалізації. Визначено сильні і слабкі сторони системи управління продукування і комерціалізацією знань промисловими підприємствами України. Визначено зовнішні можливості і загрози орієнтованого на знання інноваційного розвитку промислових підприємств України. Зроблено висновок про наявність сприятливих зовнішніх і внутрішніх можливостей переходу промислових підприємств на шлях випереджаючого орієнтованого на знання інноваційного розвитку. А також про наявність загроз реалізації відповідних стратегій інноваційного розвитку.Документ Вплив четвертої промислової революції на ринок праці і систему підготовки кадрів(2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія СергіївнаСформовано інформаційно-аналітичне підґрунтя удосконалення системи інфраструктурного забезпечення (її підсистеми кадрового забезпечення) інноваційного розвитку України в умовах четвертої промислової революції.Публікація Перспективи і проблеми інноваційного розвитку в умовах четвертої промислової революції(ТОВ "Аграр Медіа Груп", 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипулина, Юлія Сергіївна; Райко, Діана ВалеріївнаДосліджено, узагальнено і систематизовано впливи технологій І4.0 на розвиток промислової сфери, сфери забезпечення людської життєдіяльності, сфери державного управління. Систематизація у межах кожної з зазначених сфер виконана за показниками: технологія І4.0; інновації, що створені на її основі; сутність позитивного і негативного впливів. Удосконалено схему еволюції I-IV промислових революцій та їх впливу на різні сфери життєдіяльності суспільства, зокрема, шляхом розширення системи оціночних показників цих революцій. Дістало подальшого розвитку визначення місця і ролі знань у формуванні стратегій інноваційного розвитку в умовах І4.0. Уточнено види знань необхідних для розроблення цих стратегій, а також джерела і методи їх отримання. Виконано SWOT-аналіз перспектив і проблем інноваційного розвитку України в умовах І4.0. За його результатами сформовано комплекс рекомендацій щодо формування передумов інноваційного розвитку у руслі І4.0 на державному рівні.Документ Завдання маркетингу інновацій в умовах трансформації технологічних укладів(ВД "Гельветика", 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія СергіївнаОкреслено роль і визначено основні завдання маркетингу інновацій у забезпеченні успіху розробки і реалізації стратегій випереджаючого інноваційного розвитку підприємств та установ. Запропонована послідовність їх виконання. Показано, що завдання маркетингу інновацій організації в сучасних умовах трансформації технологічних укладів можна згрупувати за двома основними напрямами: забезпечення інформацією і знаннями стратегій інноваційного розвитку; маркетинговий супровід інноваційного процесу (реалізації зазначених стратегій).Документ Четверта промислова революція як шанс на випереджаючий інноваційний розвиток(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія СергіївнаВикладено результати систематизації загроз і шансів на випереджаючий інноваційний розвиток, що спричинені четвертою промисловою революцією.