Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
22 результатів
Результати пошуку
Публікація Управління на засадах маркетингу стратегіями екологічно-орієнтованого інноваційного розвитку в повоєнний період: національний і міжнародний аспекти(Одеський національний політехнічний університет, 2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаСтаття присвячена розробленню підходу до управління на засадах маркетингу створенням і реалізацією стратегій екологічно-орієнтованого інноваційного розвитку в повоєнний період, які забезпечують умови переходу до стійкого економічного зростання у руслі четвертої промислової революції і трансформації технологічних укладів, а також ліквідацію чи зменшення екологічних загроз місцевого, регіонального, національного, міжнародного рівнів, спричинених воєнними діями. Визначено і систематизовано за напрямками впливу (внутрішньо державний чи міжнародний) основні екологічні загрози, спричинених воєнними діями на території України. Запропоновано підхід до визначення пріоритетності їх ліквідації чи зменшення. Сформовано послідовність і окреслено зміст процедур стратегічного маркетингового аналізу для визначення інноваційних підходів до ліквідації екологічних загроз, а у їх руслі - відповідних інноваційних розробок.Публікація Підхід до управління інтелектуальним капіталом в системі інноваційного розвитку підприємства(2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаЗапропоновано підхід до управління інтелектуальним капіталом сучасного підприємства (включаючи його підсистеми і їх елементи), що реалізує стратегії інноваційного розвитку: наздоганяючого, помірковано наступального (лідируючого), агресивно-наступального (випереджаючого). Запропонований підхід забезпечує адаптивність управління стратегіями інноваційного розвитку підприємства, що досягається можливістю актуалізації його інтелектуального капіталу стосовно змін умов зовнішнього середовища.Публікація Інтелектуальний капітал як основа інноваційного розвитку підприємства в економіці знань(2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія СергіївнаСформовано комплекс інструментів маркетингу знань, маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту для управління процесами актуалізації інтелектуального капіталу підприємства (в розрізі його потенціалів-підсистем та їх елементів) стосовно змін умов зовнішнього середовища. Це дозволить підвищити рівень обґрунтованості розроблення і реалізації стратегій інноваційного розвитку підприємства в умовах економіки знань, зменшить супутні інноваційні ризики.Публікація Можливості і загрози інноваційного розвитку України в умовах четвертої промислової революції(Хмельницький національний університет, 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаВизначено і систематизовано комплекси зовнішніх і внутрішніх можливостей і загроз інноваційного розвитку економіки України в умовах четвертої промислової революції. Запропоновано і науково обґрунтовано комплекс рекомендацій щодо формування на державному рівні передумов інноваційного розвитку економіки України в умовах розгортання четвертої промислової революції.Публікація Маркетингове управління інтелектуальним капіталом підприємства в контексті його інноваційного розвитку(Одеський національний політехнічний університет, 2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаРозроблено засади маркетингового управління інтелектуальним капіталом підприємства, яке охоплює усю сукупність його складових потенціалів-підсистем та забезпечує їх узгоджену взаємодію в процесі формування і реалізації стратегій інноваційного розвитку в умовах трансформації технологічних укладів і четвертої промислової революції. Розроблено загальну схему і методичні засади маркетингового управління інтелектуальним капіталом підприємства.Публікація Перспективи і проблеми інноваційного розвитку в умовах четвертої промислової революції(ТОВ "Аграр Медіа Груп", 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипулина, Юлія Сергіївна; Райко, Діана ВалеріївнаДосліджено, узагальнено і систематизовано впливи технологій І4.0 на розвиток промислової сфери, сфери забезпечення людської життєдіяльності, сфери державного управління. Систематизація у межах кожної з зазначених сфер виконана за показниками: технологія І4.0; інновації, що створені на її основі; сутність позитивного і негативного впливів. Удосконалено схему еволюції I-IV промислових революцій та їх впливу на різні сфери життєдіяльності суспільства, зокрема, шляхом розширення системи оціночних показників цих революцій. Дістало подальшого розвитку визначення місця і ролі знань у формуванні стратегій інноваційного розвитку в умовах І4.0. Уточнено види знань необхідних для розроблення цих стратегій, а також джерела і методи їх отримання. Виконано SWOT-аналіз перспектив і проблем інноваційного розвитку України в умовах І4.0. За його результатами сформовано комплекс рекомендацій щодо формування передумов інноваційного розвитку у руслі І4.0 на державному рівні.Публікація Оцінювання потенціалу орієнтованого на знання інноваційного розвитку промислових підприємств(Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаВиконано аналіз і оцінку потенціалу орієнтованого на знання інноваційного розвитку промислових підприємств України.Публікація Маркетинг знань в управлінні стратегіями інноваційного розвитку промислового підприємства(Студцентр, 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія СергіївнаВизначено особливості застосування інструментів і методів маркетингу знань на етапах розроблення і реалізації стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства в умовах трансформації технологічних укладів. Практичне впровадження представлених розробок надає можливість цілесп-рямовано управляти на засадах маркетингу формуванням і реалізацією конкурентних переваг промислових підприємств в основу яких покладено актуальні релевантні знанні щодо закономірностей зміни векторів впливу факторів зовнішнього середовища, стану наявного потенціалу інноваційного роз-витку підприємств і ефективних способів його посилення та реалізації.Публікація Інструменти і методи продукування знань як основи інноваційного зростання: реалії промисловості України(Львівський національний аграрний університет, 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаАналіз показав, що вітчизняна система продукування знань все ще зберігає можливості до інноваційного прориву. На користь цього свідчать: зростання кількості підприємств продуцентів нових знань і тих, що впроваджують маркетингові і організаційні інновації; зростання патентної активності; раціональна структура інноваційно-активних підприємств за їх величиною. Проте спостерігається також сильний вплив стримуючих факторів, зокрема: структура нових знань не відповідає потребам підприємств; незначна і нестабільна частка інноваційно-активних підприємств у їх загальні кількості; незначні обсяги продажу патентів. Реалізація можливостей інноваційного зростання промисловості потребує усунення існуючих диспропорцій у застосуванні методів продукування (отримання) нових знань.Публікація Управління продукуванням і комерціалізацією знань в контексті забезпечення економічної безпеки держави(2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаОбґрунтовано позитивний вплив інноваційної діяльності і створюваних за її результатами інновацій на усі складові економічної безпеки держави. Показано, що основу інновацій становлять актуальні релевантні знання щодо тенденцій розвитку процесів на національному і міжнародних ринках, стану інноваційної системи держави, тенденцій розвитку науки і техніки, досягнення яких можуть бути втілені у інноваційні розробки, які сприяють забезпеченню належного рівня складових економічної безпеки держави. Розроблено підхід до формування системи управління отриманням (продукуванням) та використанням (комерціалізацією) знань, які втілюються у інноваційні розробки, які, в свою чергу, дозволяють виділити, посилити та реалізувати відносні конкурентні переваги і зайняти на цій базі міцні конкурентні позиції на національному і світових ринках, забезпечити на цій основі економічну безпеку держави.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »