Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у транзитивній економіці
    (Університетська книга, 2005) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Прокопенко, О. В.; Мельник, Л. Г.; Божкова, В. В.; Самсонкін, В. М.; Тєлєтов, О. С.; Галиця, І. О.; Карпіщенко, О. І.; Біловодська, О. А.; Мельник, О. І.; Сотник, І. М.; Кочубей, Р. В.; Баскакова, М. Ю.; Башук, Т.; Дягтяренко, О. О.; Махнуша, С. М.; Міцура, О. О.; Олефіренко, О. М.; Доценко, Г. О.; Петренко, В. В.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Школа, В. Ю.
    У монографії розглядаються теоретико-методологічні та методичні проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у нестабільних умовах транзитивної економіки. Викладено авторські підходи до їх вирішення у руслі концепцій менеджменту та маркетингу інновацій. Головну увагу приділено підприємствам промисловості як провідній галузі вітчизняної економіки. Для фахівців з питань управління процесами інноваційного розвитку промислових підприємств, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми і перспективи ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком
    (ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Галиця, І. О.; Герасимчук, В. Г.; Жихор, О. Б.; Маслак, Ольга Іванівна; Мельник, Л. Г.; Примак, Т. О.; Прокопенко, О. В.; Решетілова, Т. Б.; Тєлєтов, О. С.; Фролов, С. М.; Яковлєв, Анатолій Іванович; Башук, Т. О.; Бєлявцев, М. І.; Біловодська, О. А.; Божкова, В. В.; Верба, В. А.; Воробйова, Л. Д.; Галиця, О. С.; Герцик, В. А.; Гребешкова, О. М.; Деділова, Т. В.; Джемелінська, Л. В.; Загорна, Т. О.; Зайчук, Т. О.; Звягінцева, О. Б.; Івашова, Н. В.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Калюжна, Н. Г.; Карпіщенко, М. Ю.; Квятковська, Л. А.; Ковальчук, С. В.; Коверга, С. В.; Кравець, П. В.; Кринська, Л. І.; Махнуша, С. М.; Мельник, Ю. М.; Нагорний, Євгеній Ігорович; Новошинська, Л. В.; Овєчкіна, О. А.; Олефіренко, О. М.; Павліщук, О. П.; Пересадько, Г. О.; Райко, Діана Валеріївна; Розвод, С. В.; Троян, М. Ю.; Фещенко, О. М.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Школа, В. Ю.; Шевченко, Марина Миколаївна; Гришко, Н. Є.; Євтушенко, Н. О.; Іванова, К. В.; Ільченко, В. М.; Іщенко, С. В.; Ткачова, Надія Петрівна; Янковська, В. А.; Васильєв, В. В.; Васильченко, А. О.; Голишева, Є. О.; Грищенко, О. Ф.; Ніколаєва, В. К.; Пугачова, О. С.; Сагер, Л. Ю.; Яковлева, Г. В.; Крикуненко, Д. О.; Лукаш, С. М.; Радченко, О. В.; Савченко, О. С.
    У монографії досліджено проблеми і перспективи управління на ринкових засадах процесами інноваційного розвитку на державному, регіональному рівнях та рівні окремого підприємства. Викладено авторські підходи до розробки методів та інструментів управління інноваційним розвитком підприємств у руслі стратегії інноваційного прориву . Розглянуто інноваційні методи екологічного менеджменту та маркетингу. Для фахівців з інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей ВНЗ.
  • Ескіз
    Документ
    Научные основы маркетинга инноваций
    (ООО "Печатный дом "Папирус", 2013) Ильяшенко, Сергей Николаевич; Божкова, В. В.; Мельник, Л. Г.; Перерва, Петр Григорьевич; Прокопенко, О. В.; Телетов, А. С.; Башук, Т. А.; Беловодская, Е. А.; Дериколенко, А. Н.; Ильяшенко, Наталья Сергеевна; Карпищенко, М. Ю.; Карпищенко, А. А.; Махнуша, С. М.; Мельник, Ю. Н.; Мицура, Е. А.; Нагорный, Е. И.; Олефиренко, О. М.; Пересадько, Г. А.; Сумина, О. Н.; Троян, М. Ю.; Шипулина, Юлия Сергеевна; Школа, В. Ю.; Голышева, Е. О.; Горобченко, Д. В.; Грищенко, Е. Ф.; Домашенко, М. Д.; Кобелева, Татьяна Александровна; Сагер, Л. Ю.; Ткачева, Надежда Петровна; Шевлюга, Е. Г.
    В монографии изложены методологические и теоретико-методические основы маркетинга инноваций. Изложены подходы к организационно-экономическому обеспечению инновационного процесса на основе принципов маркетинга, инвестиционному обеспечению инновационной деятельности. Предложены инновационные технологии формирования и оценки конъюнктуры рынка. Раскрыты практические аспекты управления инновационными рисками. Показана роль объектов интеллектуальной собственности в маркетинговой и инновационной деятельности предприятия. Усовершенствованы подходы к мотивации потребления продуктовых инноваций, а также к оценке эффективности маркетинговых коммуникаций.
  • Ескіз
    Публікація
    Механізм управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств
    (ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2012) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Божкова, В. В.; Васильєва, Т. А.; Денисенко, М. П.; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Комарницький, І. М.; Кузьмін, О. Є.; Лєонов, С. В.; Мельник, Л. Г.; Мішенін, Є. В.; Перерва, Петро Григорович; Прокопенко, О. В.; Решетнікова, І. Л.; Тєлєтов, О. С.; Хлобистов, Є. В.; Біловодська, О. А.; Бублик, М. І.; Верба, В. А.; Воронкова, Т. Є.; Георгіаді, Н. Д.; Гончаренко, Т. П.; Дерев'янко, Ю. М.; Жарова, Л. О.; Івашова, Н. В.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Князь, С. В.; Косенко, Олександра Петрівна; Кривич, Я. М.; Махнуша, С. М.; Мельник, Ю. М.; Міцура, О. О.; Мішеніна, Н. В.; Нагорний, Є. І.; Олексієвець, І. Л.; Олефіренко, О. М.; Пересадько, Г. О.; Ремезь, Ю. Б.; Соколенко, Т. М.; Школа, В. Ю.; Голишева, Є. О.; Грищенко, О. Ф.; Громико, М. Г.; Домашенко, М. Д.; Сигида, Л. О.; Ярова, І. Є.; Щербаченко, В. О.
    Розглянуто методичні підходи до управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств. Розроблено економічну та організаційну складові інноваційного розвитку. Надано пропозиції по економічній оцінці інноваційного потенціалу.