Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Менеджмент знань як складова стратегічного інноваційного менеджменту
    (НТУ "ХПІ", 2010) Ведернікова, Ольга Анатоліївна; Кожина, О. В.
    У статті здійснюється теоретичне узагальнення основних підходів до проблеми менеджменту знань, за результатами якого зроблено спробу на базі інтегрованого підходу запропонувати нову концепцію формування системи глобального менеджменту знань, адекватної сучасним вимогам зовнішнього середовища, з використанням основних положень теорії стратегічного управління та менеджменту знань в організації.