Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародна економіка: основні поняття
    (2020) Перерва, Петро Григорович; Максименко, Яна Анатоліївна; Климова, Світлана Олегівна; Сокол, Катерина Михайлівна; Гарник, Людмила Петрівна
    Міжнародна економіка (як наука) - це частина теорії ринкової економіки, що вивчає закономірності взаємодії господарюючих суб'єктів різної державної приналежності в області міжнародного обміну товарами, руху факторів виробництва, формування і фінансування міжнародної економічної політики. Міжнародна економіка (як явище) - сукупність національних економік країн світу і економічних взаємозв'язків (відносин) між ними. У тексті лекцій розглядаються основні поняття, міжнародної економіки в туристичній індустрії та міжнародних економічних відносинах. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальностями 292 "Міжнародні економічні відносини" та 242 "Туризм" денної та заочної форм навчання.