Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційний розвиток як складова формування конкурентоспроможності промислового підприємства: теоретичний аспект
    (Ужгородський національний університет, 2014) Кузьминчук, Наталія Валеріївна
    У статті представлено основні наукові підходи до розуміння сутності поняття "інноваційний розвиток підприємства", визначено основні його характеристики, проаналізовано сутність таких його системних складових, як "інновація" та "розвиток". Розглянуто конкуренцію як одну з головних складових ринкової економіки, а інноваційний розвиток – один з головних факторів забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання, невід'ємну складову більшості відомих наукових концепцій формування конкурентних переваг на підприємствах.