Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Прогнозування ефективності рекламної діяльності на основі методів економічної динаміки
    (Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", 2014) Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Антонець, Ольга Олександрівна
    У роботі розглянуто проблему прогнозування комунікаційного та економічного ефекту від рекламних заходів, яка є надзвичайно актуальною в ході розробки рекламної кампанії. Висвітлено методи та підходи до прогнозування, що базуються на економіко-математичному моделюванні та найбільш часто використовуються рекламістами на практиці. Запропоновано використання економіко-математичної моделі для прогнозування економічного ефекту від реклами, яка заснована на методах економічної динаміки, зокрема, на різницевих рівняннях. Визначено вид інтегральної кривої моделі, що відображає залучення споживачів у процес купівлі у часі. Здійснено розрахунки за моделлю для товарів, що вже добре відомі ринку та для інноваційних товарів.