Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Реклама та її роль в процесі просуванні товару на ринку
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Гребенюк, В. Ю.; Куценко, Тетяна Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові комунікації в мережі інтернет
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Гавриш, А. В.; Куценко, Тетяна Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Використання маркетингових інструментів у системі електронної комерції
    (Міжнародний гуманітарний університет, 2016) Кузнєцов, Павло Володимирович; Куценко, Тетяна Миколаївна
    Визначено і розглянуто споживчі характеристики, які впливають на ефективність надання торговельних послуг в електронній комерції. Проаналізовано стан розвитку ринку електронної комерції в Україні. Запропоновано систему заходів для зменшення асиметричності ринку віртуальної економіки шляхом використання маркетингових інструментів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування асортиментної політики виробничого підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Куценко, Тетяна Миколаївна; Тарасенко, І. Ю.
    Науково обґрунтовано теоретико-методичні положення та розроблено рекомендації щодо формування асортиментної політики виробничого підприємства в умовах невизначеності та мінливості зовнішнього середовища. Проведено аналіз визначень асортиментної політики та виведено нове визначення. Визначено основні цілі та завдання асортиментної політики. Згідно до визначених цільових орієнтирів асортиментної політики, розглянуто принципові підходи до її формування. Розроблено схему формування асортименту підприємства, яка передбачає створення такого асортименту, який би якнайкраще задовольняв попит на ринку, підходив для роботи на обраному ринку та забезпечував економічну ефективність діяльності підприємства. Узагальнюючі класифікації методів аналізу асортименту, розглянуті в роботах деяких вітчизняних та зарубіжних вчених, запропоновано класифікацію методів, яка складається з трьох груп.