Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Реклама та її роль в процесі просуванні товару на ринку
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Гребенюк, В. Ю.; Куценко, Тетяна Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові комунікації в мережі інтернет
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Гавриш, А. В.; Куценко, Тетяна Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Роль та значення соціальних мереж у структурі комунікаційного комплексу компанії
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2018) Куценко, Тетяна Миколаївна; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
    Об'єктивна оцінка ефективності сучасних комунікаційних інструментів дозволить обґрунтувати управлінські рішення щодо доцільності використання соціальних мереж у структурі комунікаційного комплексу компанії та підвищить якість управлінських рішень щодо досягнення стратегічних маркетингових цілей компанії. Метою статті є детальний розгляд питань, пов'язаних із характеристикою ролі та значення соціальних мереж у напрямку формуванням ефективного комунікаційного комплексу з їх використанням для просування товарів і послуг. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення. Результати. На основі систематизації наукових праць вітчизняних і зарубіжних учених щодо процесу просування товарів і послуг, можна стверджувати про доцільність виділення серед загального кола конструктивних елементів формування комунікаційного комплексу сучасних інструментів, до яких доречно зарахувати соціальні мережі, що дозволяють активно впливати на цільову аудиторію на основі встановлення довгострокових партнерських відносин. Практична значущість результатів дослідження. У результаті дослідження розроблено докладний контент-план публікацій із приблизною тематикою постів на прикладі компанії кондитерської галузі, який передбачає процес поточного корегування й редагування залежно від реакції користувачів мережі, що дозволить регулярно публікувати різноманітні пости, з метою впорядкування роботи маркетологів із просування продукції компанії в соціальних мережах і дозволить оцінити її ефективність.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-методичне підґрунтя формування конкурентного статусу підприємств машинобудування: ресурсно-діяльнісне забезпечення
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2018) Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Куценко, Тетяна Миколаївна; Терованесова, Олександра Юріївна
  • Ескіз
    Документ
    Підходи до діагностики соціально-економічного потенціалу регіону як основи ефективної стратегії управління
    (Сумський державний університет, 2016) Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Куценко, Тетяна Миколаївна
    У статті досліджено методи кількісного оцінювання й аналізу розвитку соціально-економічного потенціалу регіону (у розрізі регіональних ресурсів), в результаті чого встановлено, що до цього часу відсутні єдина система показників регіонального розвитку та загальні методи об’єднання цих показників в один інтегральний кількісний показник. Усе це створює проблеми при оцінюванні й управлінні розвитком регіону. На основі концепції соціально-економічного потенціалу регіону, пропонується оцінювання регіональних ресурсів проводити за такими блоками: людський потенціал, майновий потенціал, соціальний потенціал. Запропонована система показників для оцінювання регіональних ресурсів дозволить вирішити проблему відсутності єдності в оцінюванні виділених показників та надасть можливість визначити основний напрям удосконалення управління регіональним розвитком на основі одержаних результатів.
  • Ескіз
    Документ
    Використання маркетингових інструментів у системі електронної комерції
    (Міжнародний гуманітарний університет, 2016) Кузнєцов, Павло Володимирович; Куценко, Тетяна Миколаївна
    Визначено і розглянуто споживчі характеристики, які впливають на ефективність надання торговельних послуг в електронній комерції. Проаналізовано стан розвитку ринку електронної комерції в Україні. Запропоновано систему заходів для зменшення асиметричності ринку віртуальної економіки шляхом використання маркетингових інструментів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування портфеля брендів сучасного підприємства
    (Херсонський державний університет, 2014) Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Куценко, Тетяна Миколаївна; Кролевецька, Юлія Володимирівна
    У статті досліджено сутність і значення портфеля брендів підприємства, визначено фактори формування конкурентної стійкості підприємств. Розглянуто найбільш поширені варіанти архітектури брендів і моделі управління відносинами між брендом і товаром. Визначено основні проблеми формування портфеля брендів та шляхи їх вирішення.
  • Ескіз
    Документ
    Формування асортиментної політики виробничого підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Куценко, Тетяна Миколаївна; Тарасенко, І. Ю.
    Науково обґрунтовано теоретико-методичні положення та розроблено рекомендації щодо формування асортиментної політики виробничого підприємства в умовах невизначеності та мінливості зовнішнього середовища. Проведено аналіз визначень асортиментної політики та виведено нове визначення. Визначено основні цілі та завдання асортиментної політики. Згідно до визначених цільових орієнтирів асортиментної політики, розглянуто принципові підходи до її формування. Розроблено схему формування асортименту підприємства, яка передбачає створення такого асортименту, який би якнайкраще задовольняв попит на ринку, підходив для роботи на обраному ринку та забезпечував економічну ефективність діяльності підприємства. Узагальнюючі класифікації методів аналізу асортименту, розглянуті в роботах деяких вітчизняних та зарубіжних вчених, запропоновано класифікацію методів, яка складається з трьох груп.