Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційне підприємництво: креативність, комерціалізація, екосистема
    (Університетське видавництво ПУЛЬСАРИ, 2015) Бажал, Юрій Миколайович; Бакушевич, Іванна Всеволодівна; Венесаар, Урве; Гараєва, Тетьяна Юріївна; Григор'єв, Геннадій Степанович; Гуменна, Олександра Віталіївна; Іванова, Наталія Юріївна; Калантарідіс, Крістос; Косенко, Олександра Петрівна; Крачко, Світлана Андріївна; Мельников, Олег Станіславович; Нестеренко, Роман Олександрович; Опекун, Олена Володимирівна; Перерва, Петро Григорович; Пічик, Катерина Валеріївна; Савченко, Ольга Ігорівна; Слава, Світлана Степанівна; Чала, Ніна Дмитрівна
    Навчальний посібник підготовлено колективом авторів – учасників міжнародного проекту ТЕМПУС IV–5 "Інноваційні лабораторії: використання відкритих інноваційних навчальних платформ та дослідницької діяльності у підприємницькій освіті з метою посилення участі та інноваційного потенціалу університетів у постсоціалістичних суспільствах". У посібнику міститься матеріал для вивчення ключових компонентів сучасного інноваційного підприємництва: методів стимулювання та практичного застосування креативного мислення, інноваційного менеджменту підприємства, управління інтелектуальною власністю та формуванням сучасної інноваційної екосистеми. Для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також підприємців-інноваторів.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління інноваційною діяльністю: магістерський курс
    (НТУ "ХПІ", 2011) Перерва, Петро Григорович; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Чухрай, Наталія Іванівна; Цибульов, Павло Миколайович; Груба, Григорій Іванович; Погорєлов, Микола Іванович; Мехович, Сергій Анатолійович; Ларка, Микола Іванович; Маслак, Ольга Іванівна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Солощук, Михайло Миколайович; Майборода, Олег Володимирович; Кучин, Сергій Павлович; Райко, Діана Валеріївна; Сухомлін, Лідія Євтихіївна; Сакара, Юрій Дмитрович; Перевалова, Людмила Вікторівна; Аврамова, Ольга Євгенівна; Погорєлов, Ігор Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Погорєлов, Сергій Миколайович; Віхляєва, Світлана Іванівна; Косенко, Андрій Васильович; Мехович, Артем Сергійович
    У підручнику розглядаються найважливіші дисципліни магістерського курсу, які є нормативними при підготовці фахівців зі спеціальностей «Менеджмент інноваційної діяльності» та «Управління інноваційною діяльністю». Розглядаються структура, стан, основні тенденції та особливості форм і методів активізації інноваційної діяльності, механізм і специфіка створення та комерціалізації інновацій. Детально розглянуті всі теми відповідної типової навчальної дисципліни, а також висвітлено ряд додаткових питань та напрямків. Підручник розраховано на студентів вищих закладів освіти, аспірантів, викладачів і наукових співробітників, а також усіх, хто займається або цікавиться проблемами інноваційної діяльності.