Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Формування інструментів управління промисловими підприємствами за теоретичним і функціональним підходами
    (ФОП Лібуркіна Л. М., 2018) Райко, Діана Валеріївна; Подрез, Ольга Іванівна
    Метою статті є обґрунтування на основі аналізу теорій підприємства основних теоретичних положень щодо формування інструментів управління промисловим підприємством. Встановлено, що суб’єктом дослідження у теоріях є підприємство, об’єктом – процес управління потенціалом за формами організації бізнесу й технологією партнерських взаємовідносин, метою – високі фінансові результати, стабілізація діяльності та соціальна відповідальність. Проведено аналіз теорій підприємства щодо встановлення сутності його як соціально-економічної системи за напрямами – технічна підготовка виробництва, економічна теорія та право, теорія систем, маркетинг-менеджмент. Виявлено загальну сукупність функцій – соціально-економічні функції підприємства за групами: інформаційно-правова, виробнича, маркетинг-менеджмент, соціальна відповідальність. При побудові інструментів управління запропоновано враховувати прямий та зворотний зв'язок підприємства на всіх рівнях управління – мікро-, мезо- та макро-. На цьому підґрунті розроблено положення щодо формування інструментів управління промисловими підприємствами за двома підходами – теоретичним і функціональним.