Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародні економічні відносини: бакалаврський курс. Частина 2, том 1
    (ФОП Іванченко І. С., 2019) Посохов, Ігор Михайлович; Жадан, Юлія Володимирівна; Перерва, Петро Григорович; Ткачова, Надія Петрівна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Чепіжко, Олена Володимирівна; Падалка, П. А.; Савченко, Ольга Ігорівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Федоренко, Ірина Анатоліївна; Синіговець, Ольга Миколаївна; Новік, Ірина Олексіївна; Чмельова, Ольга Сергіївна; Сокол, Катерина Михайлівна; Гарник, Людмила Петрівна
    Навчальний посібник досліджує науково-методичні та практичні питання удосконалення наукового забезпечення глобальних трансформаційних процесів в економіці та у галузі міжнародних економічних відносин. Представлені результати досліджень стану, тенденцій розвитку та сучасних проблем інтеграційних процесів, нових методів діяльності в умовах глобальної трансформації народного господарства та формування міждержавних ринкових утворень, розроблені відповідні рекомендації. Призначена для наукових робітників, викладачів, аспірантів, студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" та студентів інших економічних спеціальностей Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", а також для спеціалістів, які займаються дослідженнями проблем міжнародних економічних відносин та працюють у різних галузях економіки.