Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки з організації та проведення переддипломної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг"
    (ФОП Ткачов О. А., 2022) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Шапран, Олена Євгенівна
    Переддипломна практика за спеціальністю 075 «Маркетинг» є невід’ємною складовою навчального процесу, спрямованою на формування висококваліфікованих фахівців, які підготовлені до активної творчої професійної і соціальної діяльності, вміють самостійно опановувати нові знання і підвищувати свій професійний рівень.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки з організації та проведення переддипломної практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг"
    (ФОП Ткачов О. А., 2022) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Шапран, Олена Євгенівна
    Переддипломна практика за спеціальністю 075 «Маркетинг» є невід’ємною складовою навчального процесу, спрямованою на формування висококваліфікованих фахівців, які підготовлені до активної творчої професійної та соціальної діяльності, вміють самостійно опановувати нові знання та підвищувати свій професійний рівень.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до написання дипломної роботи для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня вищої освіти
    (ФОП Ткачов О. А., 2022) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна
    Приєднання вищих навчальних закладів України до європейського освітнього простору на основі Болонської декларації висуває до них принципово нові вимоги щодо змісту навчання, організації навчального процесу та самостійної роботи, зокрема до форм та методів діагностики якості освіти та професійної підготовки фахівців. Однією з найбільш важливих форм контролю знань та навичок майбутнього фахівця є випускна кваліфікаційна робота (дипломна робота). Підготовка та захист дипломної роботи на другому (магістерському) рівні вищої освіти призначена для систематизації та закріплення здобувачем фахових знань і навичок, а також для об’єктивного контролю рівня його компетентностей щодо розв’язання типових завдань організаційної, управлінської, дослідницької, виконавчої та інших видів професійної і соціальної діяльності, які визначені освітньо-професійною програмою «Маркетинг» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг».
  • Ескіз
    Публікація
    Управління інноваційною діяльністю: магістерський курс
    (НТУ "ХПІ", 2011) Перерва, Петро Григорович; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Чухрай, Наталія Іванівна; Цибульов, Павло Миколайович; Груба, Григорій Іванович; Погорєлов, Микола Іванович; Мехович, Сергій Анатолійович; Ларка, Микола Іванович; Маслак, Ольга Іванівна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Солощук, Михайло Миколайович; Майборода, Олег Володимирович; Кучин, Сергій Павлович; Райко, Діана Валеріївна; Сухомлін, Лідія Євтихіївна; Сакара, Юрій Дмитрович; Перевалова, Людмила Вікторівна; Аврамова, Ольга Євгенівна; Погорєлов, Ігор Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Погорєлов, Сергій Миколайович; Віхляєва, Світлана Іванівна; Косенко, Андрій Васильович; Мехович, Артем Сергійович
    У підручнику розглядаються найважливіші дисципліни магістерського курсу, які є нормативними при підготовці фахівців зі спеціальностей «Менеджмент інноваційної діяльності» та «Управління інноваційною діяльністю». Розглядаються структура, стан, основні тенденції та особливості форм і методів активізації інноваційної діяльності, механізм і специфіка створення та комерціалізації інновацій. Детально розглянуті всі теми відповідної типової навчальної дисципліни, а також висвітлено ряд додаткових питань та напрямків. Підручник розраховано на студентів вищих закладів освіти, аспірантів, викладачів і наукових співробітників, а також усіх, хто займається або цікавиться проблемами інноваційної діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління інноваційною діяльністю: магістерський курс
    (НТУ "ХПІ", 2011) Перерва, Петро Григорович; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Погорєлов, Микола Іванович; Мехович, Сергій Анатолійович; Маслак, Ольга Іванівна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Ларка, Микола Іванович; Солощук, Михайло Миколайович; Майборода, Олег Володимирович; Кучин, Сергій Павлович; Райко, Діана Валеріївна; Сухомлін, Лідія Євтихіївна; Савченко, Ольга Ігорівна; Віхляєва, Світлана Іванівна; Смоляр, Любов Гаврилівна; Бояринова, Катерина Олександрівна; Кам'янська, Ольга Вікторівна; Дьомін, Олег Олексійович; Погорєлов, Сергій Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Погорєлова, Тетяна Олексіївна; Кучинський, Володимир Анатолійович; Гусаковська, Тетяна Олександрівна; Зайцев, Юрій Іванович
    У підручнику розглядаються найважливіші дисципліни магістерського курсу, які є нормативними при підготовці фахівців зі спеціальностей «Менеджмент інноваційної діяльності» та «Управління інноваційною діяльністю». Розглядаються структура, стан, основні тенденції та особливості форм і методів активізації інноваційної діяльності, механізм і специфіка створення та комерціалізації інновацій. Детально розглянуті всі теми відповідної типової навчальної дисципліни, а також висвітлено ряд додаткових питань та напрямків. Підручник підготовлено в двох частинах і розраховано на студентів вищих закладів освіти, аспірантів, викладачів і наукових співробітників, а також усіх, хто займається або цікавиться проблемами інноваційної діяльності.