Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Дослідницький тренінг: виявлення проблем бізнесу і пошук шляхів їх розв'язання
    (ТОВ "Щедра садиба плюс", 2015) Заруба, Віктор Яковлевич; Антонець, Ольга Олександрівна; Харченко, Алла Олександрівна; Савченко, Ольга Ігорівна; Нестеренко, Роман Олександрович
    Посібник містить навчальний матеріал і методичні рекомендації для дослідницького тренінгу із використанням ділової гри "Ideas Market". Метою тренінгу є набуття студентами знань і вмінь щодо виявлення і розв'язання проблем підприємств, які виникають на практиці, а також розвиток їх креативних здібностей. Призначено для студентів напряму підготовки "Економічна кібернетика", а також для викладачів, які забезпечують проведення дослідницького тренінгу.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
    (ТОВ "Щедра садиба плюс", 2015) Заруба, Віктор Яковлевич; Райко, Діана Валеріївна; Антонець, Ольга Олександрівна; Савченко, Ольга Ігорівна; Нестеренко, Роман Олександрович; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
    Навчально-методичний посібник містить навчальний матеріал і методичні рекомендації для проведення дослідницького тренінгу із використанням ділової гри "Ринок ідей". Метою тренінгу є набуття студентами знань і вмінь щодо пошуку ідей товарних інновацій відповідно до потреб ринку, а також розвиток їх креативних здібностей. Призначено для студентів напряму підготовки "Маркетинг", а також для викладачів, які забезпечують проведення дослідницького тренінгу.