Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Публікація Управління персоналом у міжнародному підприємництві(Середняк Т. К., 2020) Максименко, Яна Анатоліївна; Сокол, Катерина Михайлівна; Гарник, Людмила ПетрівнаПублікація Управління економічними характеристиками життєвого циклу міжнародних інноваційних проектів(Триторія, 2020) Перерва, Петро Григорович; Максименко, Яна Анатоліївна; Сокол, Катерина Михайлівна; Гарник, Людмила Петрівна; Климова, Світлана ОлегівнаДокумент Методичні вказівки до практичних занять студентів зі спеціальності 8.03050201 "Економічна кібернетика" з дисципліни "Менеджмент"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Сокол, Катерина МихайлівнаЗавдання та методичні рекомендації передбачають набуття студентами теоретичних та практичних навичок з управління організаціями різних форм власності та різної правової форми з урахуванням специфіки функціонування в умовах ринкових відносин.Документ Ітераційна модель формування стратегії міжнародного маркетингу(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018) Сокол, Катерина МихайлівнаУ статі розглянуті особливості процесу формування стратегії міжнародного маркетингу та запропоновано алгоритм формування стратегії міжнародного маркетингу в контексті виходу компанії на світовий ринок інформаційних технологій. В якості моделі запропонована ітеративна трирівнева модель формування маркетингової корпоративної стратегії, суть якої полягає в ітеративному характері прийняття управлінських рішень на кожному з трьох рівнів управління компанії. Дана модель передбачає наявність системи міжрівневого зворотного зв'язку в рамках всієї моделі, а в якості рівневого критерію використовується ступінь готовності ІТ-компанії до виходу на світовий ринок інформаційних технологій.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи студентів зі спеціальності 8.03050201 "Економічна кібернетика" з дисципліни "Менеджмент"(НТУ "ХПІ", 2017) Сокол, Катерина МихайлівнаБазою для розроблення завдань та методичних рекомендацій стала навчальна програма і тематичний план дисципліни "Менеджмент". Методика вивчення дисципліни базується на поєднанні проблемних лекцій, семінарських та практичних занять, а також значному обсязі самостійної роботи студентів. Для визначення рівня засвоєння теоретичного матеріалу студентам оголошуються індивідуальні завдання з певних тем дисципліни, що використовуються під час проведення поточного і підсумкового контролю знань студентів. Критерії оцінювання знань студентів та порядок їх застосування наведено в розділі VI методичних рекомендацій.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи студентів зі спеціальності 8.03050201 "Економічна кібернетика" з дисципліни "Інвестування"(НТУ "ХПІ", 2017) Сокол, Катерина МихайлівнаЗавдання та методичні рекомендації для самостійної роботи з дисципліни "Інвестування" призначені для студентів, які навчаються за навчальними планами підготовки бакалаврів. Завдання та методичні рекомендації передбачають вивчення закономірностей і механізмів інвестиційних відносин держави, підприємств та фізичних осіб; набуття вмінь використовувати ці закономірності в практиці інвестування, визначати заходи з використання інвестування як одного з дійових важелів економічної політики держави з управління організаціями різних форм власності та різної правової форми з урахуванням специфіки функціонування в умовах ринкових відносин та набуття студентами теоретичних та практичних навичок у виконанні економічних розрахунків у сфері обґрунтування інвестиційних рішень.Документ Формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологій(Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі, 2014) Сокол, Катерина МихайлівнаУ статті розглянуто особливості процесу формування маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок та запропоновані методичні засади формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологій. В якості моделі формування маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок, яка відтворює алгоритм формування відповідної маркетингової стратегії, запропонована ітеративна трирівнева модель формування маркетингової корпоративної стратегії, суть якої полягає в ітеративному характері прийняття управлінських рішень на кожному з трьох рівнів управління компанії з послідовним переходом від більш вищого рівня управління до наступного більш нижчого рівня виключно за умови задоволення відповідного рівневого критерію, в якості якого запропоновано використовувати ступінь готовності ІТ-компанії до виходу на світовий ринок інформаційних технологій.Документ Світовий ринок інформаційних технологій в контексті глобалізації світової економіки(Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2015) Сокол, Катерина МихайлівнаУ статті розглянуто питання глобалізації які пов'язані з розвитком світового ринку інформаційних технологій, взаємозв’язку процесів глобалізації із ринком інформаційних технології. Розуміння особливостей функціонування глобальної економіки, знання її основних рушійних сил і законів є передумовою успішної інтеграції у світовий економічний простір не тільки окремих компаній, але і цілих держав.Документ Оцінка ступеня готовності ІТ-компанії до виходу на світовий ринок інформаційних технологій(ВД "ІНЖЕК", 2015) Сокол, Катерина МихайлівнаУ статті запропоновано ступінь готовності ІТ-компанії до виходу на світовий ринок інформаційних технологій оцінювати на основі аналізу ступеня прояву в її діяльності сукупності діагностичних параметрів, які проявляються різною мірою і загалом характеризують готовність до здійснення відповідної маркетингової стратегії. Ці параметри були умовно класифіковано на три основні групи. До першої групи були включені параметри, які мають загальний характер, тобто характеризують загальний стан компанії, незалежно від її галузі і масштабу. До другої групи увійшли параметри, які безпосередньо пов'язані з виходом компанії на світовий ринок інформаційних технологій, тобто пов'язані з наявністю або відсутністю зовнішніх, внутрішніх і внутрішньофірмових факторів, що впливають на прийняття рішення про вихід на цей ринок. До третьої групи включено параметри, які є властивими для ІТ-компанії. Визначення оцінок ступеня прояву в діяльності ІТ-компанії вищевказаних параметрів реалізується експертним шляхом за методом Дельфі, на основі яких формується середньозважена експертна оцінка ступеня прояву в діяльності ІТ-компанії сукупності вищевказаних параметрів.