Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Розроблення класифікації інструментів нетрадиційних маркетингових комунікацій
    (Сумський державний університет, 2017) Райко, Діана Валеріївна; Цейтлін, Леонід Мусійович; Кириленко, Валерія Ігорівна
    Метою даної статті є уточнення класифікації інструментів нетрадиційних маркетингових комунікацій – ATL, BTL, TTL. Внаслідок активного розвитку технологій та мережі Інтернет традиційні маркетингові комунікації набувають нових рис і властивостей, крім того, з'являються нові – нетрадиційні – маркетингові комунікації. Оскільки розвиток практичних засобів комунікації зі споживачем відбувається швидше, ніж їх теоретичне осмислення, постає необхідність класифікації нових нетрадиційних засобів маркетингової комунікації. Зокрема, в цій статті запропоновано такі класифікаційні критерії для МК: напрям впливу, характер впливу, рівень розповсюдження, тривалість впливу на цільову аудиторію, а також характер комунікації (одностороння чи двостороння).
  • Ескіз
    Публікація
    Концептуальний підхід до підготовки та проведення рекламної кампанії
    (Сумський державний університет, 2017) Райко, Діана Валеріївна; Цейтлін, Леонід Мусійович; Зацаринний, Владислав Миколайович
    Метою даної статті є розробка та апробація підходу до планування та реалізації рекламної кампанії. Виділено два окремі блоки етапів проведення рекламної кампанії: перший – виявлення необхідності рекламної кампанії шляхом виконання аналізу зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища і постановки відповідних цілей, другий – її реалізація. Доведено, що максимальний ефект від рекламної кампанії досягається у разі об’єднання двох блоків у єдиний цілісний послідовний процес. Визначено, що особливостями запропонованого підходу є такі: тісна співпраця клієнта (замовника реклами) і виконавця (рекламного агентства, рекламного відділу підприємства) на кожному етапі розробки рекламної кампанії; постійний аналіз ситуації та оцінка ефективності проведення кампанії; рекламна кампанія має гнучкий бюджет та концепцію; можливість корекції кожного етапу підготовки рекламної кампанії відповідно до виділеного бюджету та поставлених цілей.