Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингове інформаційно-аналітичне забезпечення планування виробництва на підприємстві
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-10-20) Заруба, Віктор Яковлевич; Чмерук, Тарас
    Однією з актуальних проблем менеджменту є управління виробничими ресурсами підприємств із метою забезпечення їх збалансованості з попитом. Підвищення ефективності планування виробництва за рахунок розвитку його маркетингового інформаційно-аналітичного забезпечення потребує наступних заходів: - створення організаційно-методичного забезпечення планування виробництва як загально функціонального завдання менеджменту підприємства; - удосконалення концептуальних моделей оптимізації обсягів виробництва в умовах неповністю визначених обсягів майбутніх замовлень на продукцію підприємства; - розробка методів дослідження попиту і прогнозування його обсягу як неповністю визначеної величини; - дослідження критеріїв вибору обсягів виробництва з урахуванням суб'єктивних переваг осіб, що приймають рішення, відносно існуючих ризиків і вигід.