Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Prerequisites for the success of innovative development strategies in the conditions of technological transformations
    (Teadmus OÜ, Estonia, 2022) Illiashenko, Sergii; Shypulina, Yuliia; Illiashenko, Nataliia
    The obtained scientific results develop the theoretical and methodological foundations of innovation management in terms of developing a sequence and content of formalized procedures for assessing the adequacy of the prerequisites for the success of innovation development strategies: enterprises, industries, groups of industries (state economy). Their practical implementation will increase the validity of the choice of promising strategies for innovative development and reduce the associated risks.