Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 25
  • Ескіз
    Публікація
    Формування системи маркетингових комунiкацiй на підприємстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Дорохов, В. А.; Райко, Діана Валеріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Вибір конкурентної позиції товарної групи промислового підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Молчанова, К. О.; Райко, Діана Валеріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості формування та розвитку еколого-орієнтованої інноваційної культури
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Запропоновано авторське визначення поняття "екологічно-орієнтована інноваційна культура", виконано систематизацію основних механізмів її формування та розвитку. Окреслено коло основних проблем формування екологічно-орієнтованої інноваційної культури та запропоновано рекомендації щодо їх розв'язання. Запропоновано підхід до визначення шансів екологічних інновацій на ринковий успіх залежно від стану складових інноваційної культури організації.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг і управління інноваціями
    (Сумський державний університет, 2016) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Старків, І. Л.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування "системної карти" стратегічного управління розвитком підприємства
    (ТОВ "Наш формат", 2017) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Мельник, Юлія Миколаївна
    У статті проведено аналіз підходів до стратегічного управління підприємством та виокремлено основні етапи його реалізації. Розроблено узагальнену класифікацію підходів до стратегічного управління розвитком підприємства, а також "системну карту" стратегічного управління розвитком підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    The main tools of the state support and development of innovation activity in Ukraine
    (Видавничий дім "Інжек", 2015) Illiashenko, N. S.; Riazantseva, Yu. M.
    The publication is aimed at identifying the major strengths of the internal potential of country in the sphere of innovation activity and bringing it into line with external possibilities with a view to increasing Ukraine's competitiveness in the international market. The factors that impact the innovation activity of country nowadays have been identified, it has been proven that the most effective way to increase this activity is applying the experience of developed countries. Based on an analysis of the specificity of innovation in different countries, a simplified mechanism that is characteristic of all of them has been elaborated. On its basis, a further mechanism for the State support of innovation activity for Ukraine among other countries has been elaborated, with a subsequent allocation of distinctive and unique features. Further research should be aimed at the formation of linkages between the elements of the innovation system in the country and developing a mechanism of their interaction with international institutions.
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми і перспективи ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком
    (ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Галиця, І. О.; Герасимчук, В. Г.; Жихор, О. Б.; Маслак, Ольга Іванівна; Мельник, Л. Г.; Примак, Т. О.; Прокопенко, О. В.; Решетілова, Т. Б.; Тєлєтов, О. С.; Фролов, С. М.; Яковлєв, Анатолій Іванович; Башук, Т. О.; Бєлявцев, М. І.; Біловодська, О. А.; Божкова, В. В.; Верба, В. А.; Воробйова, Л. Д.; Галиця, О. С.; Герцик, В. А.; Гребешкова, О. М.; Деділова, Т. В.; Джемелінська, Л. В.; Загорна, Т. О.; Зайчук, Т. О.; Звягінцева, О. Б.; Івашова, Н. В.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Калюжна, Н. Г.; Карпіщенко, М. Ю.; Квятковська, Л. А.; Ковальчук, С. В.; Коверга, С. В.; Кравець, П. В.; Кринська, Л. І.; Махнуша, С. М.; Мельник, Ю. М.; Нагорний, Євгеній Ігорович; Новошинська, Л. В.; Овєчкіна, О. А.; Олефіренко, О. М.; Павліщук, О. П.; Пересадько, Г. О.; Райко, Діана Валеріївна; Розвод, С. В.; Троян, М. Ю.; Фещенко, О. М.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Школа, В. Ю.; Шевченко, Марина Миколаївна; Гришко, Н. Є.; Євтушенко, Н. О.; Іванова, К. В.; Ільченко, В. М.; Іщенко, С. В.; Ткачова, Надія Петрівна; Янковська, В. А.; Васильєв, В. В.; Васильченко, А. О.; Голишева, Є. О.; Грищенко, О. Ф.; Ніколаєва, В. К.; Пугачова, О. С.; Сагер, Л. Ю.; Яковлева, Г. В.; Крикуненко, Д. О.; Лукаш, С. М.; Радченко, О. В.; Савченко, О. С.
    У монографії досліджено проблеми і перспективи управління на ринкових засадах процесами інноваційного розвитку на державному, регіональному рівнях та рівні окремого підприємства. Викладено авторські підходи до розробки методів та інструментів управління інноваційним розвитком підприємств у руслі стратегії інноваційного прориву . Розглянуто інноваційні методи екологічного менеджменту та маркетингу. Для фахівців з інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей ВНЗ.
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційна діяльність і економічна безпека держави
    (Триторія, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Нагорний, Євгеній Ігорович
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційна культура суспільства як соціокультурний механізм активізації інноваційної діяльності
    (Національна академія наук України, 2015) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Досліджені роль і місце інноваційної культури суспільства у системі механізмів формування в Україні середовища сприятливого для інноваційної діяльності. Уточнено склад і функції її окремих підсистем. Виконано оцінку елементів підсистем інноваційної культури суспільства, що дозволяє обґрунтовано впроваджувати систему заходів, спрямованих на її розвиток. Запропоновано систему засадничих принципів формування в Україні інноваційно-сприятливого середовища. Запропоновано рекомендації щодо раціонального вибору ступеня радикалізації розроблюваних конкретною організацією інновацій залежно від співвідношення рівня її інноваційної культури і інноваційної культури суспільства у цілому.
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз позицій України у міжнародних рейтингах інноваційного розвитку
    (2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна