Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 30
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних розрахункових завдань з дисципліни "Маркетинг відносин"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна
    Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних розрахункових завдань з дисципліни «Маркетинг відносин». Навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до виконання індивідуального розрахункового завдання з дисципліни: необхідні пояснення до завдання; практичні завдання щодо розробки та апробація методичних положень щодо моделювання бюджету інформаційної взаємодії між підприємствами, партнерами, споживачами у складі системи «споживач–підприємство–партнер», яка є стрижнєм інформаційної взаємодії на прикладі підприємства – бази практики. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки щодо педагогічної практики
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна
    Методичні вказівки щодо проведення педагогічної практики здобувачів третього рівня вищої освіти за ОНП « Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». Включає методичні поради до мети, цілей та завдань. Місця проходження практики, виконання індивідуальних тем, контроль та критерії оцінювання. Призначено для здобувачів третього рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» очної форми навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна
    Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти ОНП «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». Практика, будучи складовою навчального процесу, проводиться з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок щодо збору матеріалів для написання дисертаційної роботи та підготовки бази до професійної діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних розрахункових завдань з дисципліни "Поведінка споживачів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна
    Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних розрахункових завдань з дисципліни «Поведінка споживачів». Навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до виконання індивідуального розрахункового завдання з дисципліни: необхідні пояснення до завдання; практичні завдання щодо розробки та апробація методичних положень щодо привабливості споживання обраної групи товарів підприємства – бази практики. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтернет-маркетинг у стимулюванні розвитку внутрішнього туризму в умовах COVID-19
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2021) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації з організації і проведення виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Методичні рекомендації з організації і проведення виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "«Маркетинг". Виробнича практика є важливою складовою навчального процесу, проводиться на прикінці навчання з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок щодо збору матеріалів для складання звітів і формування рекомендацій. Призначено для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" усіх форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки щодо педагогічної практики здобувачів третього (доктора філософії) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" (2022 року навчання)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна
    1.1. Робоча програма педагогічної практики докторів філософії складена відповідно до Положення про підготовку здобувачів третього рівня вищої освіти в аспірантурі Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", Положення про педагогічну практику аспірантів та освітньо-наукової програми спеціальності 075 "Маркетинг". 1.2. Педагогічна практика (далі практика) є складовою частиною професійної підготовки до науково-педагогічної діяльності докторів філософії у вищій школі. Практика включає придбання практичних навиків і досвіду викладання дисциплін кафедри: організацію начального процесу здобувачів, методичного забезпечення дисципліни, одержання досвіду професійної підготовки до науково - педагогічної діяльності викладача. 1.3. Мета практики – оволодіння аспірантами основами організації педагогічної та методичної діяльності у вищій школі.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки щодо педагогічної практики здобувачів третього (доктора філософії) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" (2021 року навчання)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна
    1.1. Робоча програма педагогічної практики докторів філософії складена відповідно до Положення про підготовку здобувачів третього рівня вищої освіти в аспірантурі Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", Положення про педагогічну практику аспірантів та освітньо-наукової програми спеціальності 075 "Маркетинг". 1.2. Педагогічна практика (далі практика) є складовою частиною професійної підготовки до науково-педагогічної діяльності докторів філософії у вищій школі. Практика включає придбання практичних навиків і досвіду викладання дисциплін кафедри: організацію начального процесу здобувачів, методичного забезпечення дисципліни, одержання досвіду професійної підготовки до науково - педагогічної діяльності викладача. 1.3. Мета практики – оволодіння аспірантами основами організації педагогічної та методичної діяльності у вищій школі.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики здобувачів третього (доктор філософіі) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" (2022 р.)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна
    Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг". Практика, будучи складовою навчального процесу, проводиться з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок щодо збору матеріалів для написання дисертаційної роботи та підготовки бази до професійної діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики здобувачів третього (доктор філософіі) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" (2021 р.)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна
    Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг". Практика, будучи складовою навчального процесу, проводиться з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок щодо збору матеріалів для написання дисертаційної роботи та підготовки бази до професійної діяльності.