Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Покрокова розробка маркетингової стратегії для бізнесу у соціальних мережах
    (Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем Олександрович
    Метою дослідження є актуалізація теоретичного підходу до формування маркетингової стратегії для соціальних мереж. Перехід суспільства у цифровий простір у всьому світі, а з ним і бізнесу безперервно продовжується. Пандемії, війни та інші глобальні фактори є каталізаторами даного процесу. Відповідно, цифровий маркетинг все більше впливає на розвиток бізнесу, і одним з аргументів того є зростання фінансових витрат у цьому секторі. Враховуючи динамічність змін у індустрії цифрового маркетингу, збільшення аудиторії та конкуренції за увагу користувачів, регулярно актуалізується питання підходу до розробки маркетингової стратегії. Саме якісна стратегія є фундаментом успішності маркетингової кампанії. Окрему увагу слід приділити саме соціальним мережам. Кількість рекламодавців у соціальних мережах та доходи платформ від реклами зростають кожного року. Синхронно з цим збільшується і кількість користувачів. Тому особливої уваги слід приділити актуалізації розробки етапів маркетингової стратегії для соціальних мереж. В рамках даного дослідження проведено аналіз поглядів на розробку маркетингової стратегії для соціальних мереж різних вітчизняних та закордонних науковців. Більшість підкреслюють важливість якісного контент-маркетингу, як основного інструмента досягнення результатів у соціальних мережах. Значна кількість поглядів збігається на тому, що основною ціллю маркетингу у соціальних мережах є не продажі, а розвиток і просування бренду. Додатковим інструментом для досягнення цілей бренду пропонується формування ефективної комунікації через якісний комʼюніті-менеджмент. На базі аналізу виділено різні ідеї щодо етапів розробки стратегії та загальної її структури. Запропоновано власний погляд на дане питання у вигляді етапів розробки маркетингової стратегії у соціальних мережах для бізнесу. Описано кожний етап з висвітленням його формування або вибору.