Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Чинники і бар’єри на шляху формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Асєєва, Ірина Володимирівна; Пономарьов, Олександр Семенович; Погрібний, Микола Андрійович; Харченко, Алла Олександрівна
    Розглянуто одну з проблем сучасної вищої школи, яка вже набула системного характеру. Встановлено, що одним із проявів і водночас наслідків стала втрата ціннісного сприйняття освіти в суспільній свідомості. Доведено припущення про те, що традиційна парадигма навчання перестала відповідати реаліям сьогодення. З’ясовано, що однією з причин погіршення якості освіти є те, що студенти не відвідують навчальні заняття, і тому практично виключені з навчально-пізнавальної діяльності. Це ускладнює процес професійної підготовки і, як результат, формування базової професійної компетентності. Для дослідження були використані широке опитування студентів та їхнє спеціальне анкетування. Відзначається, що зроблений системний аналіз причин пропусків занять студентів різних спеціальностей відкриває можливість пошуку шляхів і способів подолання факторів і обставин, які негативно впливають на ставлення студентів до навчання.