Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять студентів зі спеціальності 8.03050201 "Економічна кібернетика" з дисципліни "Менеджмент"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Сокол, Катерина Михайлівна
    Завдання та методичні рекомендації передбачають набуття студентами теоретичних та практичних навичок з управління організаціями різних форм власності та різної правової форми з урахуванням специфіки функціонування в умовах ринкових відносин.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів зі спеціальності 8.03050201 "Економічна кібернетика" з дисципліни "Менеджмент"
    (НТУ "ХПІ", 2017) Сокол, Катерина Михайлівна
    Базою для розроблення завдань та методичних рекомендацій стала навчальна програма і тематичний план дисципліни "Менеджмент". Методика вивчення дисципліни базується на поєднанні проблемних лекцій, семінарських та практичних занять, а також значному обсязі самостійної роботи студентів. Для визначення рівня засвоєння теоретичного матеріалу студентам оголошуються індивідуальні завдання з певних тем дисципліни, що використовуються під час проведення поточного і підсумкового контролю знань студентів. Критерії оцінювання знань студентів та порядок їх застосування наведено в розділі VI методичних рекомендацій.
  • Ескіз
    Публікація
    Організаційні засади розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства
    (Київський національний економічний університет, 2012) Райко, Діана Валеріївна
    В роботі удосконалено організаційну структуру департаменту маркетингу на крупному промисловому підприємстві, особливість якої полягає у виокремленні трьох відділів: маркетингових досліджень, розвитку бізнесу та комунікацій, що зумовлюється змістом функцій, які властиві маркетингу як основі розвитку підприємства. Удосконалено методичне забезпечення з оцінки діяльності керівників відділів департаменту маркетингу, відмінність якого полягає в урахуванні функціональної спрямованості роботи кожного відділу, застосуванні експертних методів з використанням універсальної шкали Харінгтона для кількісного визначення показників за двома складовими: результатами роботи та якостями керівників (діловими, професійними та особистісними).