Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингове інформаційно-аналітичне забезпечення планування виробництва на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-10-20) Заруба, Віктор Яковлевич; Чмерук, ТарасОднією з актуальних проблем менеджменту є управління виробничими ресурсами підприємств із метою забезпечення їх збалансованості з попитом. Підвищення ефективності планування виробництва за рахунок розвитку його маркетингового інформаційно-аналітичного забезпечення потребує наступних заходів: - створення організаційно-методичного забезпечення планування виробництва як загально функціонального завдання менеджменту підприємства; - удосконалення концептуальних моделей оптимізації обсягів виробництва в умовах неповністю визначених обсягів майбутніх замовлень на продукцію підприємства; - розробка методів дослідження попиту і прогнозування його обсягу як неповністю визначеної величини; - дослідження критеріїв вибору обсягів виробництва з урахуванням суб'єктивних переваг осіб, що приймають рішення, відносно існуючих ризиків і вигід.Документ Аналіз політики оптимізації тривалості збору замовлень в умовах випадкових коливань попиту(Державний університет інфраструктури та технологій, 2022) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаВ умовах коливань обсягів замовлень, які надходять на підприємство у різні періоди часу, операційна діяльність супроводжується певними втратами. Вони виникають з причини або часткових простоїв, або надмірного завантаження виробничих потужностей. У цих обставинах інтерес викликає застосування політики оптимізації тривалості збору замовлень, за якою сума обсягів замовлень, зібраних за декілька періодів часу, рівномірно розподіляється на цих періодах під час виконання замовлень. Але при цьому існує погроза втрати замовлень, коли тривалість збору і виконання замовлень буде занадто великою. Мета роботи полягала у розробці та аналізі моделі оптимізації тривалості збору замовлень за умов їх повного виконання та довільних законів розподілу ймовірності інтенсивності попиту (обсягів замовлень). У результаті досліджень знайдено математичне вираження очікуваного операційного ефекту залежно від довільних статистичних характеристик інтенсивності попиту та з урахуванням ефекту зниження інтенсивності попиту у разі збільшення тривалості виконання замовлень. Запропонований алгоритм знаходження функції ймовірності усереднених значень інтенсивності попиту на декількох одиницях часу, за даними про ймовірності значень інтенсивності попиту на одиничному періоді часу. Викладений загальний зміст чисельного методу оптимізації тривалості збору замовлень за критерієм максимуму очікуваного операційного ефекту на одиничному періоді часу. Показані переваги політики оптимізації тривалості збору замовлень, які полягають у більш рівномірній інтенсивності виробничого процесу, зменшенні втрат від простоїв та надмірного завантаження виробничих потужностей.