Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Формування на підприємстві результативної та ефективної системи управління споживчим капіталом
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Ведернікова, Ольга Анатоліївна; Ростовцев, С. С.
  • Ескіз
    Публікація
    Інновації у маркетингу і менеджменті
    (ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Денисенко, Микола Павлович; Жарова, Любов Валеріївна; Жихор, Олена Борисівна; Кармінський, О. М.; Клісіньскі, Я. С.; Ковальчук, С. В.; Лепа, Р. М.; Максимова, Тетяна Семенівна; Мірчев, Ангел Блажев; Мішенін, Є. В.; Перерва, Петро Григорович; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Решетнікова, І. Л.; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Хлобистов, Євген Володимирович; Чухрай, Наталія Іванівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Баранова, В. В.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Бородіна, І. П.; Бреус, С. В.; Голишева, Є. О.; Грищенко, О. Ф.; Дериколенко, О. М.; Должанський, І. З.; Жданова, О. С.; Жевага, О. О.; Зубов, С. О.; Івченко, Є. А.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Коверга, С. В.; Косенко, Олександра Петрівна; Кривич, Я. М.; Лук'янихін, В. О.; Махнуша, С. М.; Мішеніна, Г. А.; Мішеніна, Н. В.; Нагорний, Є. І.; Олефіренко, О. М.; Охтень, О. О.; Пересадько, Г. О.; Петруня, Віра Юріївна; Підлісна, О. В.; Семенюк, С. Б.; Ткачук, Ю. Я.; Шведун, Вікторія Олександрівна; Школа, В. Ю.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ярова, І. Є.; Боднар, А. В.; Васильєва, О. А.; Гайдабрус, Н. В.; Кропивко, Д. С.; Кугук, В. О.; Кучмійов, А. В.; Левченко, В. О.; Летуновська, Н. Є.; Найда, М. В.; Підлісний, В. В.; Провозін, М. В.; Провозін, Н. В.; Ронь, Я. О.; Росохата, А. С.; Рябченко, І. М.; Сагер, Л. Ю.; Самойленко, І. В.; Сигида, Л. О.; Тимохіна, Я. О.; Тимченко, М. В.; Ткачов, Максим Михайлович; Шатова, В. М.; Шевлюга, О. Г.; Щербаченко, В. О.
    У монографії досліджено проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України. Викладено концептуальні засади та теоретико-методичні підходи до вибору траєкторій інноваційного розвитку на різних рівнях узагальнення. Удосконалено існуючі та запропоновано нові инструменти і методи маркетингу та менеджменту інновацій. Розкрито газузеві особливості їх застосування. Для фахівців в області інноваційного менеджменту та маркетингу інновацій, ТОР-менеджерів підприємств і установ. Буде корисний для викладачів, аспірантів і студентів економічних і технічних спеціальностей ВНЗ, а також для широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми управління інноваційним розвитком.
  • Ескіз
    Публікація
    Підприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодії
    (ВД "ІНЖЕК", 2010) Райко, Діана Валеріївна
    Для формування стратегій розвитку маркетингової діяльності суб’єкта господарювання запропоновано використовувати три складові: конкурентоспроможність підприємства, бізнесову привабливість партнерів щодо співпраці з ним, готовність споживачів до споживання продукції виробничо-технічного призначення; розроблено відповідні методичні підходи, які доцільно застосовувати в процесі стратегічного управління промислових підприємств. Матеріал монографії може представляти інтерес для науковців і практиків та використовуватися в процесі дослідження та вирішення практичних проблем стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислових підприємств.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація
    (ВД "ІНЖЕК", 2008) Райко, Діана Валеріївна
    Дана монографія присвячена вдосконаленню засад стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності, що має певне теоретичне і прикладне значення; дістало подальшого розвитку та обґрунтовано консолідовані теоретичні положення інтеграційної теорії стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства; розроблено науково-методологічні та методичні засади стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства; розглянуто пропозиції з організаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства на основі економіко-математичного моделювання з урахуванням пропозицій відділу розвитку департаменту маркетингу та рекомендацій щодо стимулювання їх керівників. До методологічних засад належить розроблений та обґрунтований концептуальний підхід до стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства. Для використання запропонованої концепції на практиці розроблено відповідну систему принципів. Для уможливлення застосування концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства на практиці розроблено відповідну методику формування маркетингових стратегій промислового підприємства, що базується на досягненнях теорії нечітких множин. Монографія може представляти інтерес для науковців і фахівцям з економіки, які досліджують практичні проблеми стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислових підприємств.