Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Управління знаннями під час формування стратегії випереджаючого інноваційного розвитку підприємства
    (Національний авіаційний університет, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    У статті запропоновано методологічний підхід до визначення стратегічних напрямів випереджаючого інноваційного розвитку в умовах зміни технологічних укладів. Побудовано концептуальну схему обґрунтування вибору кожного з цих напрямів. Розроблено методичні засади управління знаннями як основою формування конкурентних переваг підприємства для реалізації стратегії його випереджаючого інноваційного розвитку. Розкрито сутність та зміст етапів формування орієнтованої на знання інноваційної стратегії. Окреслено особливості аналізу та оцінювання підсистем потенціалу інноваційного розвитку підприємства щодо достатності їх рівня для реалізації вибраних напрямів випереджаючого інноваційного зростання в конкретних умовах зовнішнього середовища з урахуванням тенденцій їх зміни. Отримані результати розвивають методологічні та методичні засади інноваційного менеджменту й менеджменту знань щодо підвищення рівня обґрунтованості рішень з управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку підприємств в умовах економіки знань.
  • Ескіз
    Публікація
    Критеріальна база оцінки і відбору стратегічних напрямів науково-технологічного розвитку підприємства
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2018) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    У статті сформовано критеріальну базу, запропоновано укрупнену блок-схему алгоритму оцінювання можливостей реалізації конкретним підприємством певного виду стратегії інноваційного розвитку, виділених за ставленням до лідера. Отримані наукові результати в сукупності розвивають теоретико-методичні засади інноваційного менеджменту щодо формування критеріальної бази оцінки і відбору стратегічних напрямів науково-технологічного розвитку підприємства. Їх практична реалізація дає змогу підвищити ефективність, знизити ризик прийняття рішень з управління вибором та реалізацією стратегій інноваційного розвитку підприємств.