Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Процедури адаптивного планування товарної пропозиції підприємства в умовах невизначеності(ТОВ "Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні", 2019) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаРозробка та дослідження моделі оперантної поведінки підприємства під час вибору варіантів товарної пропозиції з інтервальною визначеністю прибутків від їх реалізації.Документ Назначение и классификация математических моделей, используемых в менеджменте(НТУ "ХПІ", 2015) Заруба, Виктор ЯковлевичПублікація Механізм стратегічного управління інноваційним розвитком(Університетська книга, 2012) Азарян, Олена Михайлівна; Денисенко, Микола Павлович; Заруба, Віктор Яковлевич; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ковальчук, Костянтин Федорович; Комарницький, Ігор Михайлович; Кузьмін, Олег Євгенович; Мельник, Леонід Григорович; Максимов, Віталій Володимирович; Максимова, Тетяна Семенівна; Мартякова, Олена Володимирівна; Перерва, Петро Григорович; Петруня, Юрій Євгенович; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Садченко, Олена Василівна; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Хлобистов, Євген Володимирович; Чухрай, Наталія Іванівна; Біловодська, Олена Анатоліївна; Андерсон, Володимир Миколайович; Божкова, Вікторія Вікторівна; Бурлакова, Ірина Михайлівна; Галгаш, Руслан Анатолійович; Дериколенко, Олександр Миколайович; Жарова, Любов Валеріївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Мельник, Ольга Григорівна; Мельник, Юлія Миколаївна; Міцура, Олена Олексіївна; Петруня, Віра Юріївна; Синиця, Лідія Віталіївна; Сорокіна, Олена Володимирівна; Суміна, Ольга Миколаївна; Тарасенко, Ірина Олексіївна; Ткачук, Юрій Якович; Франів, Ігор Андрійович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Грищенко, Олена Федорівна; Сопка, Олена ОлексіївнаВисвітлено теоретичні засади управління інноваційним розвитком та формування національної інноваційної системи. Обґрунтовано й роз роблено підходи до управління інноваційним розвитком вітчизняних під приємств. Викладено науково методичні засади менеджменту та марке тингу екологічних інновацій. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту, маркетингу інно вацій, стратегічного управління підприємством, менеджменту та марке тингу екологічних інновацій, викладачів, аспірантів і студентів еконо мічних та екологічних спеціальностей вищих навчальних закладів.Документ Моделирование управления финансовым потенциалом предприятия(ВД "ІНЖЕК", 2012) Заруба, Виктор Яковлевич; Потрашкова, Людмила ВладимировнаИзложены концептуальные основы построения комплекса математических моделей управления финансовым потенциалом предприятия как системой стратегического, тактического и оперативного компонентов.Документ Оценка потенциала предприятия с учетом его воспроизводственной структуры(Институт проблем управления Российской академии наук, 2009) Заруба, Виктор Яковлевич; Потрашкова, Людмила ВладимировнаПредложен подход к оценке потенциала предприятия как системы, включающей оперативный, тактический и стратегический компоненты.Документ Ієрархічна система управління витратами на малому промисловому підприємстві(Одеський національний політехнічний університет, 2012) Заруба, Віктор Яковлевич; Антонець, Ольга ОлександрівнаДокумент Функции прогнозирования в иерархической системе управления электроснабжающего предприятия(Вид-во Ткачук О. В., 2011) Заруба, Виктор Яковлевич; Ходак, М. И.Документ Управління соціальним потенціалом підприємства(Львівський національний університет, 2007) Заруба, Віктор ЯковлевичДокумент Формування іміджу підприємства у системі управління мотиваційними умовами його діяльності(2006) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаДокумент Ціннісноорієнтоване управління мотиваційними умовами діяльності підприємства(ВТД "Університетська книга", 2007) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаРозглянуто проблему мотивації зв’язаних з підприємством груп, які створюють власники та персонал підприємства, споживачі, партнери, конкуренти, держава. Запропонована концепція управління мотиваційними умовами діяльності підприємства, яке орієнтовано на цінності зв’язаних груп і охоплює процес формування цілей підприємства.