Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Системний аналіз впливу людського фактору на інноваційний розвиток економіки
    (ВТД "Університетська книга", 2010) Заруба, Віктор Яковлевич; Кузьминчук, Наталія Валеріївна
    Дана робота присвячена дослідженню потенціалу людської діяльності. Обґрунтовано концепцію потенціалу людської діяльності, що відповідає уявленням про ціннісні орієнтації людського розвитку. На основі класифікації благ (цінностей, ресурсів) обґрунтоване структурування потенціалу людської діяльності залежно від видових його складових: людського потенціалу; потенціалу соціальних відносин; майнового потенціалу; потенціалу умов середовища; потенціалу самоуправління. Обґрунтовано вплив всіх видів ресурсів людської діяльності на інноваційний розвиток економіки.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління соціальним потенціалом підприємства
    (Львівський національний університет, 2007) Заруба, Віктор Яковлевич
  • Ескіз
    Публікація
    Формування іміджу підприємства у системі управління мотиваційними умовами його діяльності
    (2006) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
  • Ескіз
    Публікація
    Ціннісноорієнтоване управління мотиваційними умовами діяльності підприємства
    (ВТД "Університетська книга", 2007) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
    Розглянуто проблему мотивації зв’язаних з підприємством груп, які створюють власники та персонал підприємства, споживачі, партнери, конкуренти, держава. Запропонована концепція управління мотиваційними умовами діяльності підприємства, яке орієнтовано на цінності зв’язаних груп і охоплює процес формування цілей підприємства.