Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки щодо педагогічної практики здобувачів третього (доктора філософії) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" (2022 року навчання)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна
    1.1. Робоча програма педагогічної практики докторів філософії складена відповідно до Положення про підготовку здобувачів третього рівня вищої освіти в аспірантурі Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", Положення про педагогічну практику аспірантів та освітньо-наукової програми спеціальності 075 "Маркетинг". 1.2. Педагогічна практика (далі практика) є складовою частиною професійної підготовки до науково-педагогічної діяльності докторів філософії у вищій школі. Практика включає придбання практичних навиків і досвіду викладання дисциплін кафедри: організацію начального процесу здобувачів, методичного забезпечення дисципліни, одержання досвіду професійної підготовки до науково - педагогічної діяльності викладача. 1.3. Мета практики – оволодіння аспірантами основами організації педагогічної та методичної діяльності у вищій школі.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки щодо педагогічної практики здобувачів третього (доктора філософії) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" (2021 року навчання)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна
    1.1. Робоча програма педагогічної практики докторів філософії складена відповідно до Положення про підготовку здобувачів третього рівня вищої освіти в аспірантурі Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", Положення про педагогічну практику аспірантів та освітньо-наукової програми спеціальності 075 "Маркетинг". 1.2. Педагогічна практика (далі практика) є складовою частиною професійної підготовки до науково-педагогічної діяльності докторів філософії у вищій школі. Практика включає придбання практичних навиків і досвіду викладання дисциплін кафедри: організацію начального процесу здобувачів, методичного забезпечення дисципліни, одержання досвіду професійної підготовки до науково - педагогічної діяльності викладача. 1.3. Мета практики – оволодіння аспірантами основами організації педагогічної та методичної діяльності у вищій школі.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики здобувачів третього (доктор філософіі) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" (2022 р.)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна
    Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг". Практика, будучи складовою навчального процесу, проводиться з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок щодо збору матеріалів для написання дисертаційної роботи та підготовки бази до професійної діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики здобувачів третього (доктор філософіі) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" (2021 р.)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна
    Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг". Практика, будучи складовою навчального процесу, проводиться з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок щодо збору матеріалів для написання дисертаційної роботи та підготовки бази до професійної діяльності.