Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Практикум з дисципліни "Поведінка споживачів"
    (ТОВ "Триторія", 2023) Райко, Діана Валеріївна
    Посібник містить навчально-методичні матеріали для вивчення дис-ципліни «Поведінка споживачів». Блок навчально-методичного забезпе-чення включає методичні поради до кожної теми дисципліни: необхідні пояснення до теми, літературу, термінологічний словник, навчальні за-вдання та завдання для перевірки знань. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Практикум з дисципліни "Маркетингова товарна політика"
    (ТОВ "Триторія", 2022) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Практикум містить навчально-методичні матеріали для вивчення дисципліни "Маркетингова товарна політика". Блок навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до кожної теми дисципліни: необхідні пояснення до теми, план семінарського заняття, основні питання для обговорення, практичні завдання, завдання для перевірки знань і контрольні запитання. Призначено для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" усіх форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова товарна політика
    (ТОВ "Триторія", 2022) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Навчальний посібник написаний відповідно до програми вивчення курсу "Маркетингова товарна політика". Розглянуто основні поняття товарної політики, визначено основі інструменти та методи її оцінки. Посібник розрахований на здобувачів вищої освіти спеціальності "Маркетинг" усіх форм навчання, а також широке коло читачів для загального ознайомлення з поняттями маркетингової товарної політики.