Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки з організації та проведення переддипломної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг"
    (ФОП Ткачов О. А., 2022) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Шапран, Олена Євгенівна
    Переддипломна практика за спеціальністю 075 «Маркетинг» є невід’ємною складовою навчального процесу, спрямованою на формування висококваліфікованих фахівців, які підготовлені до активної творчої професійної і соціальної діяльності, вміють самостійно опановувати нові знання і підвищувати свій професійний рівень.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до написання дипломної роботи для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня вищої освіти
    (ФОП Ткачов О. А., 2022) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна
    Приєднання вищих навчальних закладів України до європейського освітнього простору на основі Болонської декларації висуває до них принципово нові вимоги щодо змісту навчання, організації навчального процесу та самостійної роботи, зокрема до форм та методів діагностики якості освіти та професійної підготовки фахівців. Однією з найбільш важливих форм контролю знань та навичок майбутнього фахівця є випускна кваліфікаційна робота (дипломна робота). Підготовка та захист дипломної роботи на другому (магістерському) рівні вищої освіти призначена для систематизації та закріплення здобувачем фахових знань і навичок, а також для об’єктивного контролю рівня його компетентностей щодо розв’язання типових завдань організаційної, управлінської, дослідницької, виконавчої та інших видів професійної і соціальної діяльності, які визначені освітньо-професійною програмою «Маркетинг» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг».
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання та захисту дипломних робіт
    (Моделіст, 2019) Заруба, Віктор Яковлевич; Харченко, Алла Олександрівна; Конохова, Зоя Петрівна; Грінберг, Галина Леонідівна; Мельников, Олег Станіславович
    Дипломна робота освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" є підсумковою кваліфікаційною роботою, яку самостійно виконує студент кафедри економічної кібернетики та маркетингового менеджменту спеціальності "Економіка" спеціалізації "Економічна кібернетика" під керівництвом наукового керівника у третьому семестрі навчання після засвоєння теоретичних дисциплін освітньо-професійної програми підготовки магістра та виконання програми переддипломної практики. Підготовка та захист дипломної роботи випускником на освітньо-кваліфікаційному рівні магістра призначена для систематизації та закріплення студентом фахових знань і навичок, а також для об’єктивного контролю рівня його компетентностей щодо здатності розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі економіки, які визначені освітньо-професійною програмою магістра спеціальності "Економіка" програми підготовки "Економічна кібернетика". Фахівець освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" має оволодіти спеціальними уміннями та знаннями, достатніми для виконання завдань та обов‘язків певного рівня професійної діяльності, що передбачені для первинних посад у відповідній галузі економічної діяльності. Студенти, що завершують цикл навчання за освітньо-професійною програмою магістра з економічної кібернетики, повинні не тільки мати знання з економіки та менеджменту, але й добре володіти засобами економіко-математичного моделювання та комп’ютерних технологій для проведення досліджень та прийняття рішень у реальних ситуаціях. Тому у дипломній роботі кожного випускника повинно розв’язуватися актуальне завдання управління певним економічним об’єктом з використанням економіко-математичних методів і моделей та інформаційних технологій. Ці методичні вказівки визначають вимоги до змісту, процесу виконання та процедури захисту дипломної роботи, а також критерії її оцінювання. Організація виконання та захисту дипломної роботи має забезпечити можливість об’єктивного та прозорого встановлення відповідності підготовки випускника вимогам, які висуває сфера його майбутньої професійної діяльності.