Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до практичних занять студентів зі спеціальності 8.03050201 "Економічна кібернетика" з дисципліни "Менеджмент"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Сокол, Катерина МихайлівнаЗавдання та методичні рекомендації передбачають набуття студентами теоретичних та практичних навичок з управління організаціями різних форм власності та різної правової форми з урахуванням специфіки функціонування в умовах ринкових відносин.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи студентів зі спеціальності 8.03050201 "Економічна кібернетика" з дисципліни "Менеджмент"(НТУ "ХПІ", 2017) Сокол, Катерина МихайлівнаБазою для розроблення завдань та методичних рекомендацій стала навчальна програма і тематичний план дисципліни "Менеджмент". Методика вивчення дисципліни базується на поєднанні проблемних лекцій, семінарських та практичних занять, а також значному обсязі самостійної роботи студентів. Для визначення рівня засвоєння теоретичного матеріалу студентам оголошуються індивідуальні завдання з певних тем дисципліни, що використовуються під час проведення поточного і підсумкового контролю знань студентів. Критерії оцінювання знань студентів та порядок їх застосування наведено в розділі VI методичних рекомендацій.Публікація Обґрунтування теорії стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства(Національний університет "Львівська політехніка", 2010) Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Проблеми та шляхи визначення видів витрат на маркетингові комунікації підприємства з партнерами і споживачами(НТУ "ХПІ", 2009) Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Розробка концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства(Хмельницький національний університет, 2008) Райко, Діана ВалеріївнаРозглянуто стан, проблеми і перспективи розвитку стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства, розроблено і обґрунтовано концепцію стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства. Викладені положення концепції суттєво відрізняються від існуючих збагаченням змісту структурних характеристик, їх доповненням, удосконаленням складу етапів, розширенням предметної області.Документ Системний аналіз впливу людського фактору на інноваційний розвиток економіки(ВТД "Університетська книга", 2010) Заруба, Віктор Яковлевич; Кузьминчук, Наталія ВалеріївнаДана робота присвячена дослідженню потенціалу людської діяльності. Обґрунтовано концепцію потенціалу людської діяльності, що відповідає уявленням про ціннісні орієнтації людського розвитку. На основі класифікації благ (цінностей, ресурсів) обґрунтоване структурування потенціалу людської діяльності залежно від видових його складових: людського потенціалу; потенціалу соціальних відносин; майнового потенціалу; потенціалу умов середовища; потенціалу самоуправління. Обґрунтовано вплив всіх видів ресурсів людської діяльності на інноваційний розвиток економіки.Документ Управління соціальним потенціалом підприємства(Львівський національний університет, 2007) Заруба, Віктор ЯковлевичДокумент Формування іміджу підприємства у системі управління мотиваційними умовами його діяльності(2006) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаДокумент Ціннісноорієнтоване управління мотиваційними умовами діяльності підприємства(ВТД "Університетська книга", 2007) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаРозглянуто проблему мотивації зв’язаних з підприємством груп, які створюють власники та персонал підприємства, споживачі, партнери, конкуренти, держава. Запропонована концепція управління мотиваційними умовами діяльності підприємства, яке орієнтовано на цінності зв’язаних груп і охоплює процес формування цілей підприємства.