Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Web-культура як передумова розвитку організації в цифровій економіці
    (ТОВ "Юридична компанія "Юрсервіс", 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Дістали подальшого розвитку засади управління розвитком організацій різних галузей в цифровій економіці, зокрема, в частині урахування Web-культури як основи середовища сприятливого для орієнтації інтелекту і знань персоналу організації на цифровізацію бізнес-процесів і реалізацію їх в мережі інтернету.
  • Ескіз
    Публікація
    Напрями вдосконалення системи управління еколого-економічним розвитком за індексом конкурентоспроможності як основи добробуту країни, регіонів, промислових підприємств, суспільства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Райко, Діана Валеріївна; Подрез, Ольга Іванівна; Черепанова, Вікторія Олександрівна
    Пропонується науково-методичний підхід вдосконалення системи управління еколого-економічним розвитком країни, який базується наєдиній системі управління. Актуальність проблеми полягає в тому, що в умовах пандемії багато з підприємств працюють не на повну потужність. У результаті цього країна недоотримає обсяги матеріального виробництва – знижується валовий внутрішній продукт та інші показники економічного розвитку країни, а також знижується економічний добробут населення. З іншого боку призупинення або навіть зупинка діяльності промислових підприємств веде до покращення стану екології держави та її регіонів, але на його стан впливають природні катаклізми, виникнення додаткового сміття, що пов’язано з пандемією (маски, рукавичка, тощо) та інше. Тому, метою написання статті є обґрунтування напрямів вдосконалення управління розвитком, що охоплює усі рівні управління – макро-, мезо-, мікрорівень. У статті запропоновано новий підхід до оцінки соціального добробуту через еколого-економічний розвиток країни, регіонів, промислових підприємств та стан матеріальної, культурної та навчальної забезпеченості населення. Науково-методичний підхід побудовано на використанні зарубіжних показників оцінки, що дає можливість здійснювати порівняльний аналіз розвитку України з іншими країнами світу. Використання запропонованого підходу дозволить підвищити обґрунтованість прийняття управлінських рішень на всіх рівнях управління.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційний розвиток як складова формування конкурентоспроможності промислового підприємства: теоретичний аспект
    (Ужгородський національний університет, 2014) Кузьминчук, Наталія Валеріївна
    У статті представлено основні наукові підходи до розуміння сутності поняття "інноваційний розвиток підприємства", визначено основні його характеристики, проаналізовано сутність таких його системних складових, як "інновація" та "розвиток". Розглянуто конкуренцію як одну з головних складових ринкової економіки, а інноваційний розвиток – один з головних факторів забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання, невід'ємну складову більшості відомих наукових концепцій формування конкурентних переваг на підприємствах.
  • Ескіз
    Публікація
    Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства
    (ВТД "Університетська книга", 2011) Райко, Діана Валеріївна
    Удосконалено категоріальний апарат теорії розвитку, а саме: визначення поняття розвитку маркетингової діяльності, відмінність якого полягає в акцентуванні уваги на: взаємозв’язок між суб’єктами, які забезпечують ефективність життєдіяльності підприємства, інформаційної взаємодії та на основі вирішення існуючих суперечностей, що виникають в процесі взаємодії підприємства з найвпливовішими суб’єктами внутрішнього середовища, а саме партнерами і споживачами; класифікації суперечностей розвитку з точки зору їх впливу на маркетингову діяльність за додатковими теоретично обґрунтованими й практично значущими ознаками: вид середовища (зовнішні, внутрішні суперечності), рівень складності, можливість розв’язання, першочерговість розв’язання; класифікації чинників, що впливають на розвиток за новими класифікаційними ознаками: природа виникнення, сутність або контекстність перетворень, явність (прояв) процесу.