Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Принципи формування системи біржової електронної торгівлі необробленою деревиною
    (Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Смоляр, Юрій Юрійович
    Запропоновано принципи формування системи електронної біржової торгівлі необробленою деревиною.
  • Ескіз
    Документ
    Використання маркетингових інструментів у системі електронної комерції
    (Міжнародний гуманітарний університет, 2016) Кузнєцов, Павло Володимирович; Куценко, Тетяна Миколаївна
    Визначено і розглянуто споживчі характеристики, які впливають на ефективність надання торговельних послуг в електронній комерції. Проаналізовано стан розвитку ринку електронної комерції в Україні. Запропоновано систему заходів для зменшення асиметричності ринку віртуальної економіки шляхом використання маркетингових інструментів.