Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційні моделі управління персоналом в міжнародному бізнесі
    (Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2020) Перерва, Петро Григорович; Максименко, Яна Анатоліївна; Сокол, Катерина Михайлівна; Гарник, Людмила Петрівна; Климова, Світлана Олегівна
    У статті розглянуті питання виявлення і обґрунтування факторів, які визначають місткість, структуру і основні сегменти ринку праці в міжнародному бізнесі. Запропоновані моделі управління персоналом в міжнародному бізнесі включають в себе ряд послідовних етапів, алгоритм виконання яких дозволяє отримати в достатній мірі обґрунтовані результати.
  • Ескіз
    Публікація
    Факторний аналіз стану інноваційної культури підприємства
    (Інститут суспільної трансформації, 2014) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    У статті досліджено механізми формування інноваційної культури підприємства, визначено і систематизовано фактори, що впливають на її стан. Запропоновано підхід до багатофакторної оцінки рівня інноваційної культури, а також її окремих складових. Розроблено матрицю для виявлення ступеня радикалізації інноваційних рішень, що дає змогу визначити характер інноваційної діяльності та створюваних інновацій залежно від стану інноваційної культури суспільства і конкретного підприємства-інноватора.