Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка інформації у просторі економічних досліджень
    (Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2018) Конохова, Зоя Петрівна
    Статтю присвячено визначенню економіки інформації як області наукових досліджень. Відображені основні етапи розвитку поглядів на економічне втілення інформації. Визначаються основні напрями вивчення властивостей інформації як економічного явища та процесу. Наголошується на необхідності глибокого опрацювання сутності інформації як економічної категорії. Запропоновано приділити більше уваги використанню інформації у процесі розроблення та впровадження засобів державного регулювання економіки.
  • Ескіз
    Документ
    Асимметрия информации в системе управления экономикой Украины
    (Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2016) Конохова, Зоя Петровна
    В статье рассматривается система управления экономикой Украины, находящаяся в состоянии институциональной ловушки. Такой режим функционирования системы управления препятствует развитию экономики. Отмечается, что механизм институциональной ловушки сформирован рентоориентированным поведением политического руководства и бюрократии. В качестве основного инструмента получения ренты рассматривается асимметрия информации. Исследуются особенности использования последней на всех этапах принятия и реализации политических решений в области экономики.