Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3845

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ltm

Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання" заснована у 1929 році. Першим її очільником став професор Тамарін Д. Н.

Курс "Теорія і будова підйомних машин" в Харківському практичному технологічному інституті викладався ще з 1888 року Вадимом Ерастовичем Тіром.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів технічних наук, з них 5 мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Механізми пересування мостових кранів
    (ФОП Панов А. М., 2019) Слепужніков, Євген Дмитрович; Фідровська, Наталія Миколаївна; Варченко, Іван Сергійович
    В роботі вирішена актуальна наукова задача, яка складається в обґрунтуванні нової конструкції кранового ходового колеса і розробці методики його розрахунку з урахуванням пружної вставки, що дозволяє значно зменшити динамічні навантаження при пересуванні вантажного візка і мосту крана. Для наукових та науково-педагогічних працівників, докторантів, аспірантів (ад'юнктів), здобувачів вищої освіти в межах навчальної програми технічного вузу IV рівня акредитації.
  • Ескіз
    Документ
    Система багатошарової навивки каната
    (ДП "Український інститут промислової власності", 2012) Варченко, Іван Сергійович; Фідровська, Наталія Миколаївна; Родіонов, Лев Анатолійович
    Система багатошарової навивки каната, в якій реборди виконані в вигляді ряду гвинтових послідовних ступенів, причому кількість ступенів дорівнює кількості шарів навивки без урахування першого.
  • Ескіз
    Документ
    Динамічні зусилля в канаті при багатошаровій навивці
    (Технологический центр, 2010) Фідровська, Наталія Миколаївна; Варченко, Іван Сергійович
    У даній статті розглянуті динамічні напруги, що виникають в канаті при багатошаровій навивці на барабан. Розраховані та виведені графіки відхилення перетину каната від положення рівноваги, виникаючих напруг під час переходу каната з шару в шар і визначений вплив діаметру каната на динамічну напругу.