Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3845

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ltm

Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання" заснована у 1929 році. Першим її очільником став професор Тамарін Д. Н.

Курс "Теорія і будова підйомних машин" в Харківському практичному технологічному інституті викладався ще з 1888 року Вадимом Ерастовичем Тіром.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів технічних наук, з них 5 мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичне і експериментальне дослідження процесу пересування мостового крана з перекосом
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2017) Григоров, Отто Володимирович; Губський, Сергій Олександрович; Турчин, Ольга Володимирівна; Вишневецький, Георгій Валентинович
    Процес пересування крана супроводжується значними втратами енергії, підвищеними навантаженнями на елементи конструкції й механізмів, а також на підкранові спорудження. У наш час одержують поширення різні практичні заходи, що компенсують негативні явища (антиперекісні системи керування рухом, уточнена вистановка коліс і вирівнювання рейкового шляху). Однак оцінки застосовності й ефективності цих заходів обмежені відсутністю необхідного теоретико-експериментального обґрунтування. Основними стримуючими причинами є багатофакторність і взаємозумовленість процесів, а також проблематичність виконання натурних вимірів у необхідному обсязі з необхідною точністю. У роботі послідовно розглядаються відповідні проблеми й пропонуються шляхи їх розв'язку із залученням нових засобів, у першу чергу, інформаційних технологій. Математична модель забезпечує не тільки розрахунки, але й операції, характерні для бази даних. Експеримент проводиться із пружною моделлю, що має спеціальні ділянки з підвищеною чутливістю до бічних навантажень. Забезпечена можливість зміни настановних кутів коліс і форми рейкового шляху. Отримані дані аналізуються із залученням обчислювальних засобів. Результати експерименту використовуються для перевірки коректності математичної моделі, яка надалі може бути використана для розрахунків натурних кранів.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення оптимальних проектних параметрів виробництва грейферів
    (НТУ "ХПІ", 2008) Вишневецький, Георгій Валентинович; Шевчук, О. С.
    This article examines the problems of determination of optimum projects parameters of production of grafers due to which a new enterprise is able productively to work in the conditions of modern market.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимальні проектні параметри транспортної системи складів насипних вантажів
    (НТУ "ХПІ", 2008) Вишневецький, Георгій Валентинович; Шипиця, М. В.
    The article is devoted to determination of optimal parameters of projects of the logistic system on storage of friable loads, providing the noticeable diminishing of expenses per one ton of load.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимальні параметри головних балок кранів
    (НТУ "ХПІ", 2008) Вишневецький, Георгій Валентинович; Запетрук, Т. С.
    В данной статье рассмотрены вопросы выбора оптимальности конструкций главных балок кранов. Предложены конструкции главных балок кранов, которые имеют позитивные перспективы за счёт уменьшения их массы и увеличения жесткости.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи використання головних балок з інтегральними показниками довговічності
    (НТУ "ХПІ", 2010) Вишневецький, Георгій Валентинович; Коваленко, Валентин Олександрович; Сидоренко, С. Ю.; Вишневецький, С. Г.
    В статті розглянуті перспективи оптимізації головних балок мостових кранів. Сформульовано та прийнято за основу генеральний критерій оптимізації. Проведено розрахунки та порівняльний аналіз балок традиційної конструкції та перспективних балок.
  • Ескіз
    Документ
    Розрахунок стрічкового конвеєра
    (НТУ "ХПІ", 2010) Григоров, Отто Володимирович; Вишневецький, Георгій Валентинович; Петренко, Надія Олександрівна; Стрижак, Всеволод Вікторович
    Дане видання призначене для студентів, що виконують курсовий проект з машин безперервного транспорту. У проекті потрібно розрахувати навантаження, натяг і прогин у стрічці, розміри роликоопор, привод конвеєра та виконати його перевірку на пуск і гальмування. Вибрати тип стрічки, визначити діаметр барабана, розрахувати очисний пристрій