Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3845

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ltm

Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання" заснована у 1929 році. Першим її очільником став професор Тамарін Д. Н.

Курс "Теорія і будова підйомних машин" в Харківському практичному технологічному інституті викладався ще з 1888 року Вадимом Ерастовичем Тіром.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів технічних наук, з них 5 мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 25
  • Ескіз
    Документ
    Кабельний кран
    (ДП "Український інститут промислової власності", 2014) Григоров, Отто Володимирович; Окунь, Антон Олександрович; Губський, Сергій Олександрович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Лось, Євген Олександрович
    Винахід належить до підйомно-транспортної техніки, яка застосовується у будівництві та промисловості та займає важливе місце серед машин, призначених для обслуговування складних виробничих і будівельних комплексів, відкритих гірських видобувань та великих складів, як основний підйомно-транспортний засіб. Кабельний кран складається з двох опор, між якими натягнуто несучий канат для переміщення кранового візка із захватним органом, електродвигунів та редукторів, встановлених на опорах. Кожна опора оснащена ходовим гвинтом, який має можливість приведення у обертальний рух за допомогою електродвигуна та редуктора, напрямною та повзуном, що встановлений з можливістю переміщення в напрямній та взаємодії з гвинтом, при цьому до повзунів опор за допомогою муфт закріплено кінці несучого каната для переміщення кранового візка під дією власної ваги за рахунок розміщення повзунів в опорах на різній висоті. Технічний результат полягає у зменшенні енерго- та ресурсовитрат, а також зниженні собівартості крана за рахунок усунення механізму пересування візка (не використовується тяговий канат), усунення підтримок та механізму підіймання вантажу. Переміщення вантажу здійснюється за рахунок сили тяжіння вантажу.
  • Ескіз
    Документ
    Кабельний кран
    (ДП "Український інститут промислової власності", 2013) Григоров, Отто Володимирович; Окунь, Антон Олександрович; Губський, Сергій Олександрович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Лось, Євген Олександрович
    Кабельний кран складається з опор, несучого канату, кранового візка із захватним органом, електродвигунів та редукторів, встановлених на опорах. Опори мають ходові гвинти та напрямні.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив товщини металу на показники коерцитивної сили
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Григоров, Отто Володимирович; Губський, Сергій Олександрович; Окунь, Антон Олександрович
  • Ескіз
    Документ
    Питання модернізації електроприводів і систем керування кранів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2011) Григоров, Отто Володимирович; Губський, Сергій Олександрович; Окунь, Антон Олександрович
  • Ескіз
    Документ
    Кранове ходове колесо з еластичною кільцевою вставкою
    (ДП "Український інститут промислової власності", 2014) Григоров, Отто Володимирович; Стьопочкіна, Ольга Володимирівна; Окунь, Антон Олександрович; Губський, Сергій Олександрович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Чернишенко, Олександр В'ячеславович
    Кранове ходове колесо складається з ободу й маточини, між якими розташована еластична кільцева вставка. Для зниження динамічних навантажень, які супроводжують проходження стиків і нерівностей рейок, зменшення зносу поверхонь кочення ходових коліс і рейок та зниження рівня шуму дотичні циліндричні поверхні еластичної кільцевої вставки, ободу й маточини, виконані хвилеподібними в поперечному напрямку.
  • Ескіз
    Документ
    Кранове ходове колесо з еластичною кільцевою вставкою
    (ДП "Український інститут промислової власності", 2013) Григоров, Отто Володимирович; Стьопочкіна, Ольга Володимирівна; Окунь, Антон Олександрович; Губський, Сергій Олександрович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Чернишенко, Олександр В'ячеславович
    Кранове ходове колесо, конструкція котрого складається з ободу й маточини, між якими розташована еластична кільцева вставка, причому містить дотичні циліндричні поверхні еластичної кільцевої вставки, ободу й маточини, виконані хвилеподібними в поперечному напрямку.
  • Ескіз
    Документ
    Тензометричний неруйнівний контроль металоконструкції кранів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Гусаков, К. В.; Губський, Сергій Олександрович
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальне та аналітичне моделювання мостового крана в процесі пересування
    (Одеський національний політехнічний університет, 2017) Григоров, Отто Володимирович; Губський, Сергій Олександрович; Турчин, Ольга Володимирівна; Радченко, В. C.
    Пересування сторін мостового крана є несинхронним, що спричиняє численні негативні явища. У роботі аналізуються відомі підходи до розв'язку проблеми й пропонується новий, обумовлений з одного боку зростаючою актуальністю завдань енергозбереження, впровадженням антиперекісних заходів і зокрема, систем керування, а з іншого – наявністю сучасних інформаційних технологій. Виконане математичне та експериментальне моделювання пружної моделі крана. Обговорюються можливості подальшого використання отриманих результатів.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичне і експериментальне дослідження процесу пересування мостового крана з перекосом
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2017) Григоров, Отто Володимирович; Губський, Сергій Олександрович; Турчин, Ольга Володимирівна; Вишневецький, Георгій Валентинович
    Процес пересування крана супроводжується значними втратами енергії, підвищеними навантаженнями на елементи конструкції й механізмів, а також на підкранові спорудження. У наш час одержують поширення різні практичні заходи, що компенсують негативні явища (антиперекісні системи керування рухом, уточнена вистановка коліс і вирівнювання рейкового шляху). Однак оцінки застосовності й ефективності цих заходів обмежені відсутністю необхідного теоретико-експериментального обґрунтування. Основними стримуючими причинами є багатофакторність і взаємозумовленість процесів, а також проблематичність виконання натурних вимірів у необхідному обсязі з необхідною точністю. У роботі послідовно розглядаються відповідні проблеми й пропонуються шляхи їх розв'язку із залученням нових засобів, у першу чергу, інформаційних технологій. Математична модель забезпечує не тільки розрахунки, але й операції, характерні для бази даних. Експеримент проводиться із пружною моделлю, що має спеціальні ділянки з підвищеною чутливістю до бічних навантажень. Забезпечена можливість зміни настановних кутів коліс і форми рейкового шляху. Отримані дані аналізуються із залученням обчислювальних засобів. Результати експерименту використовуються для перевірки коректності математичної моделі, яка надалі може бути використана для розрахунків натурних кранів.
  • Ескіз
    Документ
    Мобільний кабельний кран
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2019) Окунь, Антон Олександрович; Коваленко, Валентин Олександрович; Губський, Сергій Олександрович; Коваленко, Олег Олександрович; Цебренко, Максим В'ячеславович
    Кабельний кран складається з двох опор, між якими закріплено несучий канат, уздовж якого пересувається крановий візок із захватним органом під дією власної ваги. Опори встановлено на мобільних платформах на колісному або гусеничному ході. Різниця висот створюється за рахунок використання механізму підйому телескопічного типу завдяки чому розширюється область застосування через підвищення мобільності та зниження собівартості використання.