Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3845

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ltm

Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання" заснована у 1929 році. Першим її очільником став професор Тамарін Д. Н.

Курс "Теорія і будова підйомних машин" в Харківському практичному технологічному інституті викладався ще з 1888 року Вадимом Ерастовичем Тіром.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів технічних наук, з них 5 мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Кабельний кран
    (ДП "Український інститут промислової власності", 2014) Григоров, Отто Володимирович; Окунь, Антон Олександрович; Губський, Сергій Олександрович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Лось, Євген Олександрович
    Винахід належить до підйомно-транспортної техніки, яка застосовується у будівництві та промисловості та займає важливе місце серед машин, призначених для обслуговування складних виробничих і будівельних комплексів, відкритих гірських видобувань та великих складів, як основний підйомно-транспортний засіб. Кабельний кран складається з двох опор, між якими натягнуто несучий канат для переміщення кранового візка із захватним органом, електродвигунів та редукторів, встановлених на опорах. Кожна опора оснащена ходовим гвинтом, який має можливість приведення у обертальний рух за допомогою електродвигуна та редуктора, напрямною та повзуном, що встановлений з можливістю переміщення в напрямній та взаємодії з гвинтом, при цьому до повзунів опор за допомогою муфт закріплено кінці несучого каната для переміщення кранового візка під дією власної ваги за рахунок розміщення повзунів в опорах на різній висоті. Технічний результат полягає у зменшенні енерго- та ресурсовитрат, а також зниженні собівартості крана за рахунок усунення механізму пересування візка (не використовується тяговий канат), усунення підтримок та механізму підіймання вантажу. Переміщення вантажу здійснюється за рахунок сили тяжіння вантажу.
  • Ескіз
    Документ
    Кабельний кран
    (ДП "Український інститут промислової власності", 2013) Григоров, Отто Володимирович; Окунь, Антон Олександрович; Губський, Сергій Олександрович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Лось, Євген Олександрович
    Кабельний кран складається з опор, несучого канату, кранового візка із захватним органом, електродвигунів та редукторів, встановлених на опорах. Опори мають ходові гвинти та напрямні.
  • Ескіз
    Документ
    Питання модернізації електроприводів і систем керування кранів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2011) Григоров, Отто Володимирович; Губський, Сергій Олександрович; Окунь, Антон Олександрович
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичне і експериментальне дослідження процесу пересування мостового крана з перекосом
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2017) Григоров, Отто Володимирович; Губський, Сергій Олександрович; Турчин, Ольга Володимирівна; Вишневецький, Георгій Валентинович
    Процес пересування крана супроводжується значними втратами енергії, підвищеними навантаженнями на елементи конструкції й механізмів, а також на підкранові спорудження. У наш час одержують поширення різні практичні заходи, що компенсують негативні явища (антиперекісні системи керування рухом, уточнена вистановка коліс і вирівнювання рейкового шляху). Однак оцінки застосовності й ефективності цих заходів обмежені відсутністю необхідного теоретико-експериментального обґрунтування. Основними стримуючими причинами є багатофакторність і взаємозумовленість процесів, а також проблематичність виконання натурних вимірів у необхідному обсязі з необхідною точністю. У роботі послідовно розглядаються відповідні проблеми й пропонуються шляхи їх розв'язку із залученням нових засобів, у першу чергу, інформаційних технологій. Математична модель забезпечує не тільки розрахунки, але й операції, характерні для бази даних. Експеримент проводиться із пружною моделлю, що має спеціальні ділянки з підвищеною чутливістю до бічних навантажень. Забезпечена можливість зміни настановних кутів коліс і форми рейкового шляху. Отримані дані аналізуються із залученням обчислювальних засобів. Результати експерименту використовуються для перевірки коректності математичної моделі, яка надалі може бути використана для розрахунків натурних кранів.