Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3845

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ltm

Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання" заснована у 1929 році. Першим її очільником став професор Тамарін Д. Н.

Курс "Теорія і будова підйомних машин" в Харківському практичному технологічному інституті викладався ще з 1888 року Вадимом Ерастовичем Тіром.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів технічних наук, з них 5 мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 27
  • Ескіз
    Документ
    Модернізація системи керування промислового робота-маніпулятора
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Губський, Сергій Олександрович; Макаров, Д. І.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання лабораторних і практичних робіт з курсу "Основи інформаційних технологій в обробці тиском"
    (2020) Губський, Сергій Олександрович; Окунь, Антон Олександрович; Чухліб, Віталій Леонідович
    Методичні вказівки призначені для студентів освітньої програми "Прикладна механіка" і допоможуть їм оволодіти знаннями і навичками з курсу "Основи інформаційних технологій в обробці тиском". У роботі надані алгоритми побудови креслень та о'ємних деталей в системі автоматизованого проектування. Дану методику студенти використовувати при виконанні лабораторних і практичних робіт з курсу "Основи інформаційних технологій в обробці тиском". Метою методичних вказівок є надання студентам інформації щодо побудови креслень та об'ємних деталей в системі автоматизованого проектування. Оскільки програма КОМПАС-3D V17 російськомовна, назви команд на рисунках наведено на російській мові.
  • Ескіз
    Документ
    Кабельний кран
    (ДП "Український інститут промислової власності", 2014) Григоров, Отто Володимирович; Окунь, Антон Олександрович; Губський, Сергій Олександрович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Лось, Євген Олександрович
    Винахід належить до підйомно-транспортної техніки, яка застосовується у будівництві та промисловості та займає важливе місце серед машин, призначених для обслуговування складних виробничих і будівельних комплексів, відкритих гірських видобувань та великих складів, як основний підйомно-транспортний засіб. Кабельний кран складається з двох опор, між якими натягнуто несучий канат для переміщення кранового візка із захватним органом, електродвигунів та редукторів, встановлених на опорах. Кожна опора оснащена ходовим гвинтом, який має можливість приведення у обертальний рух за допомогою електродвигуна та редуктора, напрямною та повзуном, що встановлений з можливістю переміщення в напрямній та взаємодії з гвинтом, при цьому до повзунів опор за допомогою муфт закріплено кінці несучого каната для переміщення кранового візка під дією власної ваги за рахунок розміщення повзунів в опорах на різній висоті. Технічний результат полягає у зменшенні енерго- та ресурсовитрат, а також зниженні собівартості крана за рахунок усунення механізму пересування візка (не використовується тяговий канат), усунення підтримок та механізму підіймання вантажу. Переміщення вантажу здійснюється за рахунок сили тяжіння вантажу.
  • Ескіз
    Документ
    Кабельний кран
    (ДП "Український інститут промислової власності", 2013) Григоров, Отто Володимирович; Окунь, Антон Олександрович; Губський, Сергій Олександрович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Лось, Євген Олександрович
    Кабельний кран складається з опор, несучого канату, кранового візка із захватним органом, електродвигунів та редукторів, встановлених на опорах. Опори мають ходові гвинти та напрямні.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив товщини металу на показники коерцитивної сили
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Григоров, Отто Володимирович; Губський, Сергій Олександрович; Окунь, Антон Олександрович
  • Ескіз
    Документ
    Питання модернізації електроприводів і систем керування кранів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2011) Григоров, Отто Володимирович; Губський, Сергій Олександрович; Окунь, Антон Олександрович
  • Ескіз
    Документ
    Кранове ходове колесо з еластичною кільцевою вставкою
    (ДП "Український інститут промислової власності", 2014) Григоров, Отто Володимирович; Стьопочкіна, Ольга Володимирівна; Окунь, Антон Олександрович; Губський, Сергій Олександрович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Чернишенко, Олександр В'ячеславович
    Кранове ходове колесо складається з ободу й маточини, між якими розташована еластична кільцева вставка. Для зниження динамічних навантажень, які супроводжують проходження стиків і нерівностей рейок, зменшення зносу поверхонь кочення ходових коліс і рейок та зниження рівня шуму дотичні циліндричні поверхні еластичної кільцевої вставки, ободу й маточини, виконані хвилеподібними в поперечному напрямку.
  • Ескіз
    Документ
    Кранове ходове колесо з еластичною кільцевою вставкою
    (ДП "Український інститут промислової власності", 2013) Григоров, Отто Володимирович; Стьопочкіна, Ольга Володимирівна; Окунь, Антон Олександрович; Губський, Сергій Олександрович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Чернишенко, Олександр В'ячеславович
    Кранове ходове колесо, конструкція котрого складається з ободу й маточини, між якими розташована еластична кільцева вставка, причому містить дотичні циліндричні поверхні еластичної кільцевої вставки, ободу й маточини, виконані хвилеподібними в поперечному напрямку.
  • Ескіз
    Документ
    Тензометричний неруйнівний контроль металоконструкції кранів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Гусаков, К. В.; Губський, Сергій Олександрович
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальне та аналітичне моделювання мостового крана в процесі пересування
    (Одеський національний політехнічний університет, 2017) Григоров, Отто Володимирович; Губський, Сергій Олександрович; Турчин, Ольга Володимирівна; Радченко, В. C.
    Пересування сторін мостового крана є несинхронним, що спричиняє численні негативні явища. У роботі аналізуються відомі підходи до розв'язку проблеми й пропонується новий, обумовлений з одного боку зростаючою актуальністю завдань енергозбереження, впровадженням антиперекісних заходів і зокрема, систем керування, а з іншого – наявністю сучасних інформаційних технологій. Виконане математичне та експериментальне моделювання пружної моделі крана. Обговорюються можливості подальшого використання отриманих результатів.