Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3845
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ltm
Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання" заснована у 1929 році. Першим її очільником став професор Тамарін Д. Н.
Курс "Теорія і будова підйомних машин" в Харківському практичному технологічному інституті викладався ще з 1888 року Вадимом Ерастовичем Тіром.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів технічних наук, з них 5 мають звання доцента.
Переглянути
27 результатів
Результати пошуку
Документ Модернізація системи керування промислового робота-маніпулятора(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Губський, Сергій Олександрович; Макаров, Д. І.Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних і практичних робіт з курсу "Основи інформаційних технологій в обробці тиском"(2020) Губський, Сергій Олександрович; Окунь, Антон Олександрович; Чухліб, Віталій ЛеонідовичМетодичні вказівки призначені для студентів освітньої програми "Прикладна механіка" і допоможуть їм оволодіти знаннями і навичками з курсу "Основи інформаційних технологій в обробці тиском". У роботі надані алгоритми побудови креслень та о'ємних деталей в системі автоматизованого проектування. Дану методику студенти використовувати при виконанні лабораторних і практичних робіт з курсу "Основи інформаційних технологій в обробці тиском". Метою методичних вказівок є надання студентам інформації щодо побудови креслень та об'ємних деталей в системі автоматизованого проектування. Оскільки програма КОМПАС-3D V17 російськомовна, назви команд на рисунках наведено на російській мові.Документ Кабельний кран(ДП "Український інститут промислової власності", 2014) Григоров, Отто Володимирович; Окунь, Антон Олександрович; Губський, Сергій Олександрович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Лось, Євген ОлександровичВинахід належить до підйомно-транспортної техніки, яка застосовується у будівництві та промисловості та займає важливе місце серед машин, призначених для обслуговування складних виробничих і будівельних комплексів, відкритих гірських видобувань та великих складів, як основний підйомно-транспортний засіб. Кабельний кран складається з двох опор, між якими натягнуто несучий канат для переміщення кранового візка із захватним органом, електродвигунів та редукторів, встановлених на опорах. Кожна опора оснащена ходовим гвинтом, який має можливість приведення у обертальний рух за допомогою електродвигуна та редуктора, напрямною та повзуном, що встановлений з можливістю переміщення в напрямній та взаємодії з гвинтом, при цьому до повзунів опор за допомогою муфт закріплено кінці несучого каната для переміщення кранового візка під дією власної ваги за рахунок розміщення повзунів в опорах на різній висоті. Технічний результат полягає у зменшенні енерго- та ресурсовитрат, а також зниженні собівартості крана за рахунок усунення механізму пересування візка (не використовується тяговий канат), усунення підтримок та механізму підіймання вантажу. Переміщення вантажу здійснюється за рахунок сили тяжіння вантажу.Документ Кабельний кран(ДП "Український інститут промислової власності", 2013) Григоров, Отто Володимирович; Окунь, Антон Олександрович; Губський, Сергій Олександрович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Лось, Євген ОлександровичКабельний кран складається з опор, несучого канату, кранового візка із захватним органом, електродвигунів та редукторів, встановлених на опорах. Опори мають ходові гвинти та напрямні.Документ Вплив товщини металу на показники коерцитивної сили(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Григоров, Отто Володимирович; Губський, Сергій Олександрович; Окунь, Антон ОлександровичДокумент Питання модернізації електроприводів і систем керування кранів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2011) Григоров, Отто Володимирович; Губський, Сергій Олександрович; Окунь, Антон ОлександровичДокумент Кранове ходове колесо з еластичною кільцевою вставкою(ДП "Український інститут промислової власності", 2014) Григоров, Отто Володимирович; Стьопочкіна, Ольга Володимирівна; Окунь, Антон Олександрович; Губський, Сергій Олександрович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Чернишенко, Олександр В'ячеславовичКранове ходове колесо складається з ободу й маточини, між якими розташована еластична кільцева вставка. Для зниження динамічних навантажень, які супроводжують проходження стиків і нерівностей рейок, зменшення зносу поверхонь кочення ходових коліс і рейок та зниження рівня шуму дотичні циліндричні поверхні еластичної кільцевої вставки, ободу й маточини, виконані хвилеподібними в поперечному напрямку.Документ Кранове ходове колесо з еластичною кільцевою вставкою(ДП "Український інститут промислової власності", 2013) Григоров, Отто Володимирович; Стьопочкіна, Ольга Володимирівна; Окунь, Антон Олександрович; Губський, Сергій Олександрович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Чернишенко, Олександр В'ячеславовичКранове ходове колесо, конструкція котрого складається з ободу й маточини, між якими розташована еластична кільцева вставка, причому містить дотичні циліндричні поверхні еластичної кільцевої вставки, ободу й маточини, виконані хвилеподібними в поперечному напрямку.Документ Тензометричний неруйнівний контроль металоконструкції кранів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Гусаков, К. В.; Губський, Сергій ОлександровичДокумент Експериментальне та аналітичне моделювання мостового крана в процесі пересування(Одеський національний політехнічний університет, 2017) Григоров, Отто Володимирович; Губський, Сергій Олександрович; Турчин, Ольга Володимирівна; Радченко, В. C.Пересування сторін мостового крана є несинхронним, що спричиняє численні негативні явища. У роботі аналізуються відомі підходи до розв'язку проблеми й пропонується новий, обумовлений з одного боку зростаючою актуальністю завдань енергозбереження, впровадженням антиперекісних заходів і зокрема, систем керування, а з іншого – наявністю сучасних інформаційних технологій. Виконане математичне та експериментальне моделювання пружної моделі крана. Обговорюються можливості подальшого використання отриманих результатів.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »