Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3845
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ltm
Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання" заснована у 1929 році. Першим її очільником став професор Тамарін Д. Н.
Курс "Теорія і будова підйомних машин" в Харківському практичному технологічному інституті викладався ще з 1888 року Вадимом Ерастовичем Тіром.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів технічних наук, з них 5 мають звання доцента.
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Економія енергії в регульованому гідростатичному приводі для підйомно-транспортних споруд логістичних систем(ТзОВ "КІНПАТРІ ЛТД", 2015) Григоров, Отто Володимирович; Зюбанова, Дар'я Михайлівна; Стрижак, Всеволод ВікторовичДокумент Стенд для дослідження регульованого об'ємного приводу механізму підйому(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Григоров, Отто Володимирович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Зюбанова, Дар'я Михайлівна; Стрижак, Мар'яна Георгіївна; Цебренко, Максим В'ячеславович; Стьопочкіна, Ольга ВолодимирівнаПроведено аналіз конструкції експериментального стенда для дослідження роботи гідростатичного приводу механізму підйому вантажу з низькомоментним гідродвигуном. Обґрунтовано застосування комплексу вимірювально-реєструвального обладнання, виходячи з плану експерименту.Документ Порівняння рівноприскореного, S-подібного та параболічного законів керування об'ємним регульованим гідроприводом за витратами енергії(ТзОВ "КІНПАТРІ ЛТД", 2017) Григоров, Отто Володимирович; Зюбанова, Дар'я Михайлівна; Аніщенко, Галина Оттівна; Турчин, Ольга Володимирівна; Цебренко, Максим В'ячеславович; Стрижак, Всеволод ВікторовичA theoretical and bench study of the mechanism with a volume-controlled hydraulic drive in the regime of acceleration and deceleration for 3 laws of velocity (uniformly accelerated, S-shaped and parabolic) is conducted with the same path and time of acceleration-deceleration. Equivalent power and coefficient of efficiency of recuperation are determined. It was found out that these integral indices are of the greatest importance in the case of the S-shaped law.Документ Порівняння рівноприскореного та параболічного законів керування об'ємним регульованим гідроприводом за витратами енергії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Зюбанова, Дар'я Михайлівна; Григоров, Отто Володимирович; Аніщенко, Галина Оттівна; Турчин, Ольга Володимирівна; Цебренко, Максим В'ячеславовичДокумент Кабельний кран зі змінною довжиною несучого каната(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2019) Григоров, Отто Володимирович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Окунь, Антон Олександрович; Стрижак, Мар'яна Георгіївна; Зюбанова, Дар'я Михайлівна; Цебренко, Максим В'ячеславович1. Об'єкт винаходу: кабельний кран. 2. Галузь застосування винаходу: підйомно-транспортна техніка, яка застосовується у будівництві, промисловості, при рятувальних операціях та завантаженні суден у відкритому морі на повному ходу, використовується як атракціони та туристичне обладнання. 3. Суть винаходу: запропонований винахід складається з двох опор, кожна з яких оснащена ходовим гвинтом, який має можливість приведення в обертальний рух за допомогою електродвигуна та редуктора, напрямною та повзуном, що встановлений з можливістю переміщення уздовж напрямної та взаємодії з гвинтом. До повзуна однієї з опор за допомогою муфти закріплено кінець несучого каната для переміщення кранового візка із захватним органом під дією власної ваги за рахунок розміщення повзунів на опорах на різній висоті. Для збільшення діапазону регулювання швидкості пересування кранового візка за рахунок збільшення довжини несучого каната та збільшення перепаду висот кінців несучого каната, інший повзун оснащено обвідним блоком, через який несучий канат навито на барабан лебідки, що встановлена на опорі. 4. Технічні результати застосування винаходу: підвищення продуктивності, зменшення енерго- та ресурсовитрат і відповідно зростання ефективності роботи крана і зменшення його собівартості, усувається стала довжина каната і швидкість візка може змінюватись у значному діапазоні. Переміщення вантажу здійснюється за рахунок сили тяжіння, що діє на нього. Підіймання та опускання вантажу здійснюється без механізму підіймання.Документ Кабельний кран із змінною довжиною несучого каната(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2017) Григоров, Отто Володимирович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Окунь, Антон Олександрович; Стрижак, Мар'яна Георгіївна; Зюбанова, Дар'я Михайлівна; Цебренко, Максим В'ячеславовичКабельний кран складається з двох опор, кожна з яких оснащена ходовим гвинтом, який має можливість приведення в обертальний рух за допомогою електродвигуна та редуктора, напрямною та повзуном, що встановлений з можливістю переміщення уздовж напрямної та взаємодії з гвинтом. При цьому до повзуна однієї з опор за допомогою муфти закріплено кінець несучого каната для переміщення кранового візка із захватним органом під дією власної ваги за рахунок розміщення повзунів на опорах на різній висоті. Інший повзун оснащено обвідним блоком, огинаючи який несучий канат навивається на барабан лебідки, що встановлена на опорі для збільшення діапазону регулювання швидкості пересування кранового візка за рахунок збільшення довжини несучого каната та збільшення перепаду висот кінців несучого каната.Документ Техніка матеріальних потоків логістичних систем(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Григоров, Отто Володимирович; Аніщенко, Галина Оттівна; Стрижак, Всеволод Вікторович; Петренко, Надія Олександрівна; Стрижак, Мар'яна Георгіївна; Цебренко, Максим В'ячеславович; Окунь, Антон Олександрович; Зюбанова, Дар'я МихайлівнаУ навчальному посібнику розглянуто історію та етапи розвитку логістики, основні поняття логістики, сучасні логістичні стратегії. Наведено класифікацію сучасних засобів пакування та переміщення штучних вантажів, способи переробки навалочних вантажів. Подано класифікацію та конструктивні схеми технічних засобів, які забезпечують ефективний рух матеріальних потоків. Призначено для студентів денної і заочної форм навчання спеціальності 131 Прикладна механіка, аспірантів та інженерів.Документ Визначення жорсткості механічних характеристик об'ємного регульованого гідропривода(НТУ "ХПІ", 2018) Григоров, Отто Володимирович; Аніщенко, Галина Оттівна; Турчин, Ольга Володимирівна; Цебренко, Максим В'ячеславович; Зюбанова, Дар'я МихайлівнаДокумент Методичні вказівки до розрахунку баштового крана з курсу "Спеціальні крани"(НТУ "ХПІ", 2016) Григоров, Отто Володимирович; Петренко, Надія Олександрівна; Стрижак, Всеволод Вікторович; Окунь, Антон Олександрович; Зюбанова, Дар'я Михайлівна; Цебренко, Максим В'ячеславовичДані методичні вказівки призначені для студентів спеціальності 7.05050308 «Підйомно-транспортні, дорожні, будівельні, меліоративні машини та обладнання». Вони допоможуть студентам оволодіти знаннями з курсу «Спеціальні крани». У цих вказівках надана методика розрахунків механізмів баштового крана та коефіцієнтів вантажної та власної стійкості. Дану методику студенти використовують при виконанні курсового проекту з курсу «Спеціальні крани». Метою вказівок є надання студентам знань щодо розрахунку баштових кранів.Документ Раціональні приводи підйомно-транспортних, дорожніх машин та логістичних комплексів(НТУ "ХПІ", 2016) Григоров, Отто Володимирович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Петренко, Надія Олександрівна; Стрижак, Мар'яна Георгіївна; Окунь, Антон Олександрович; Зюбанова, Дар'я Михайлівна; Цебренко, Максим В'ячеславовичУ монографії викладено особливості розрахунку, конструювання і дослідження гідростатичного, гідродинамічного, тиристорного та частотного приводу підйомно-транспортних, дорожніх машин та логістичних комплексів. Значна увага приділена пуско-гальмівним режимам роботи, особливо, в генераторному режимі та гасіння коливань вантажу. Наводяться численні варіанти систем керування, що пройшли імплементацію на різних вантажопідйомних машинах. Наведені новітні дані з дослідження гідроприводів з системами вторинного регулювання. Рекомендовано для викладачів, аспірантів, інженерів та студентів вищих навчальних закладів за спеціальністю «Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини і обладнання».