Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3845

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ltm

Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання" заснована у 1929 році. Першим її очільником став професор Тамарін Д. Н.

Курс "Теорія і будова підйомних машин" в Харківському практичному технологічному інституті викладався ще з 1888 року Вадимом Ерастовичем Тіром.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів технічних наук, з них 5 мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Економія енергії в регульованому гідростатичному приводі для підйомно-транспортних споруд логістичних систем
    (ТзОВ "КІНПАТРІ ЛТД", 2015) Григоров, Отто Володимирович; Зюбанова, Дар'я Михайлівна; Стрижак, Всеволод Вікторович
  • Ескіз
    Документ
    Кабельний кран
    (ДП "Український інститут промислової власності", 2014) Григоров, Отто Володимирович; Окунь, Антон Олександрович; Губський, Сергій Олександрович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Лось, Євген Олександрович
    Винахід належить до підйомно-транспортної техніки, яка застосовується у будівництві та промисловості та займає важливе місце серед машин, призначених для обслуговування складних виробничих і будівельних комплексів, відкритих гірських видобувань та великих складів, як основний підйомно-транспортний засіб. Кабельний кран складається з двох опор, між якими натягнуто несучий канат для переміщення кранового візка із захватним органом, електродвигунів та редукторів, встановлених на опорах. Кожна опора оснащена ходовим гвинтом, який має можливість приведення у обертальний рух за допомогою електродвигуна та редуктора, напрямною та повзуном, що встановлений з можливістю переміщення в напрямній та взаємодії з гвинтом, при цьому до повзунів опор за допомогою муфт закріплено кінці несучого каната для переміщення кранового візка під дією власної ваги за рахунок розміщення повзунів в опорах на різній висоті. Технічний результат полягає у зменшенні енерго- та ресурсовитрат, а також зниженні собівартості крана за рахунок усунення механізму пересування візка (не використовується тяговий канат), усунення підтримок та механізму підіймання вантажу. Переміщення вантажу здійснюється за рахунок сили тяжіння вантажу.
  • Ескіз
    Документ
    Кабельний кран
    (ДП "Український інститут промислової власності", 2013) Григоров, Отто Володимирович; Окунь, Антон Олександрович; Губський, Сергій Олександрович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Лось, Євген Олександрович
    Кабельний кран складається з опор, несучого канату, кранового візка із захватним органом, електродвигунів та редукторів, встановлених на опорах. Опори мають ходові гвинти та напрямні.
  • Ескіз
    Документ
    Інерційний пристрій для визначення кінематичних параметрів мостового крана
    (ДП "Український інститут промислової власності", 2013) Григоров, Отто Володимирович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Окунь, Антон Олександрович; Зайцев, Юрій Іванович; Цебренко, Максим В'ячеславович
    Інерційний пристрій для визначення кінематичних параметрів мостового крана, що містить герконові реле крайнього лівого, крайнього правого і середнього положення візка крана, закріплені на головній балці крана, і магніт, який встановлений на візку крана, а герконові реле підключені до блока точних координат візка крана, який приєднаний до реверсивного лічильника положення візка крана та компаратора, крім того додатково обладнаний герконовими реле крайнього лівого, крайнього правого і середнього положення моста крана, закріпленими на трасі крана, і магнітом, який встановлений на кінцевій балці крана, а герконові реле підключені до блока точних координат моста крана, підключеного до реверсивного лічильника положення моста крана та компаратора, також обладнаний датчиком руху візка, який складається з двох акселерометрів, кожен з яких підключений до фільтрів високої частоти, виходи яких поєднані з дисплеєм та двома електронними інтеграторами, на входи яких підключений таймер, при цьому вихід першого електронного інтегратора підключений до двох реверсивних лічильників, входи яких підключені до зовнішньої системи керування краном, а виходи реверсивних лічильників підключені до дисплея і входу другого електронного інтегратора, який своїм виходом підключений до двох реверсивних лічильників положення візка та моста крана, виходи яких приєднані до дисплея та компаратора, причому вихід компаратора підключений до цих же реверсивних лічильників положення візка та моста крана, крім того виходи блоків точних координат візка та моста крана підключені до відповідних реверсивних лічильників положення візка та моста крана та компаратора, а на їх входи підключені герконові реле крайнього лівого, крайнього правого і середнього положення візка крана та герконові реле крайнього лівого, крайнього правого і середнього положення моста крана.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційно-керуючі системи та планування в логістиці матеріальних потоків
    (2019) Григоров, Отто Володимирович; Аніщенко, Галина Оттівна; Петренко, Надія Олександрівна; Стрижак, Всеволод Вікторович; Стрижак, Мар'яна Георгіївна; Окунь, Антон Олександрович; Турчин, Ольга Володимирівна
    У навчальному посібнику розглянуті властивості та принципи побудови інформаційно-керуючих логістичних систем для забезпечення запланованого руху матеріальних потоків. Висвітлюються питання планування як важливого аспекту удосконалення організаційно-господарської діяльності підприємства шляхом керування запасами. Призначено для студентів денної і заочної форми навчання спеціальності 131 "Прикладна механіка", зокрема спеціалізації "Інженерія логістичних систем", аспірантів та інженерів.
  • Ескіз
    Документ
    Техніка матеріальних потоків логістичних систем
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Григоров, Отто Володимирович; Аніщенко, Галина Оттівна; Стрижак, Всеволод Вікторович; Петренко, Надія Олександрівна; Стрижак, Мар'яна Георгіївна; Цебренко, Максим В'ячеславович; Окунь, Антон Олександрович; Зюбанова, Дар'я Михайлівна
    У навчальному посібнику розглянуто історію та етапи розвитку логістики, основні поняття логістики, сучасні логістичні стратегії. Наведено класифікацію сучасних засобів пакування та переміщення штучних вантажів, способи переробки навалочних вантажів. Подано класифікацію та конструктивні схеми технічних засобів, які забезпечують ефективний рух матеріальних потоків. Призначено для студентів денної і заочної форм навчання спеціальності 131 Прикладна механіка, аспірантів та інженерів.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимальне керування підйомно-транспортними машинами
    (НТУ "ХПІ", 2013) Григоров, Отто Володимирович; Свіргун, Володимир Петрович; Аніщенко, Галина Оттівна; Стрижак, Всеволод Вікторович; Окунь, Антон Олександрович
    Розглядаються актуальні питання підйомно-транспортної техніки – розробка найбільш раціональних способів керування крановими механізмами в автоматичному режимі за допомогою мікропроцесора; оптимізації процесу керування, при якому досягається мінімальний час перевантажувального циклу шляхом точного позиціонування й усунення коливань вантажу після зупинки кранових механізмів. Призначено для студентів Німецьких технічних факультетів спеціальностей "Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини та обладнання", "Електромеханічні системи автоматизації та електропривод", "Електронні системи".