Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3845
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ltm
Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання" заснована у 1929 році. Першим її очільником став професор Тамарін Д. Н.
Курс "Теорія і будова підйомних машин" в Харківському практичному технологічному інституті викладався ще з 1888 року Вадимом Ерастовичем Тіром.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів технічних наук, з них 5 мають звання доцента.
Переглянути
21 результатів
Результати пошуку
Документ Інерційний пристрій для визначення кінематичних параметрів мостового крана(ДП "Український інститут промислової власності", 2013) Григоров, Отто Володимирович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Окунь, Антон Олександрович; Зайцев, Юрій Іванович; Цебренко, Максим В'ячеславовичІнерційний пристрій для визначення кінематичних параметрів мостового крана, що містить герконові реле крайнього лівого, крайнього правого і середнього положення візка крана, закріплені на головній балці крана, і магніт, який встановлений на візку крана, а герконові реле підключені до блока точних координат візка крана, який приєднаний до реверсивного лічильника положення візка крана та компаратора, крім того додатково обладнаний герконовими реле крайнього лівого, крайнього правого і середнього положення моста крана, закріпленими на трасі крана, і магнітом, який встановлений на кінцевій балці крана, а герконові реле підключені до блока точних координат моста крана, підключеного до реверсивного лічильника положення моста крана та компаратора, також обладнаний датчиком руху візка, який складається з двох акселерометрів, кожен з яких підключений до фільтрів високої частоти, виходи яких поєднані з дисплеєм та двома електронними інтеграторами, на входи яких підключений таймер, при цьому вихід першого електронного інтегратора підключений до двох реверсивних лічильників, входи яких підключені до зовнішньої системи керування краном, а виходи реверсивних лічильників підключені до дисплея і входу другого електронного інтегратора, який своїм виходом підключений до двох реверсивних лічильників положення візка та моста крана, виходи яких приєднані до дисплея та компаратора, причому вихід компаратора підключений до цих же реверсивних лічильників положення візка та моста крана, крім того виходи блоків точних координат візка та моста крана підключені до відповідних реверсивних лічильників положення візка та моста крана та компаратора, а на їх входи підключені герконові реле крайнього лівого, крайнього правого і середнього положення візка крана та герконові реле крайнього лівого, крайнього правого і середнього положення моста крана.Документ Стенд для дослідження регульованого об'ємного приводу механізму підйому(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Григоров, Отто Володимирович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Зюбанова, Дар'я Михайлівна; Стрижак, Мар'яна Георгіївна; Цебренко, Максим В'ячеславович; Стьопочкіна, Ольга ВолодимирівнаПроведено аналіз конструкції експериментального стенда для дослідження роботи гідростатичного приводу механізму підйому вантажу з низькомоментним гідродвигуном. Обґрунтовано застосування комплексу вимірювально-реєструвального обладнання, виходячи з плану експерименту.Документ Порівняння рівноприскореного, S-подібного та параболічного законів керування об'ємним регульованим гідроприводом за витратами енергії(ТзОВ "КІНПАТРІ ЛТД", 2017) Григоров, Отто Володимирович; Зюбанова, Дар'я Михайлівна; Аніщенко, Галина Оттівна; Турчин, Ольга Володимирівна; Цебренко, Максим В'ячеславович; Стрижак, Всеволод ВікторовичA theoretical and bench study of the mechanism with a volume-controlled hydraulic drive in the regime of acceleration and deceleration for 3 laws of velocity (uniformly accelerated, S-shaped and parabolic) is conducted with the same path and time of acceleration-deceleration. Equivalent power and coefficient of efficiency of recuperation are determined. It was found out that these integral indices are of the greatest importance in the case of the S-shaped law.Документ Порівняння рівноприскореного та параболічного законів керування об'ємним регульованим гідроприводом за витратами енергії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Зюбанова, Дар'я Михайлівна; Григоров, Отто Володимирович; Аніщенко, Галина Оттівна; Турчин, Ольга Володимирівна; Цебренко, Максим В'ячеславовичДокумент Кабельний кран зі змінною довжиною несучого каната(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2019) Григоров, Отто Володимирович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Окунь, Антон Олександрович; Стрижак, Мар'яна Георгіївна; Зюбанова, Дар'я Михайлівна; Цебренко, Максим В'ячеславович1. Об'єкт винаходу: кабельний кран. 2. Галузь застосування винаходу: підйомно-транспортна техніка, яка застосовується у будівництві, промисловості, при рятувальних операціях та завантаженні суден у відкритому морі на повному ходу, використовується як атракціони та туристичне обладнання. 3. Суть винаходу: запропонований винахід складається з двох опор, кожна з яких оснащена ходовим гвинтом, який має можливість приведення в обертальний рух за допомогою електродвигуна та редуктора, напрямною та повзуном, що встановлений з можливістю переміщення уздовж напрямної та взаємодії з гвинтом. До повзуна однієї з опор за допомогою муфти закріплено кінець несучого каната для переміщення кранового візка із захватним органом під дією власної ваги за рахунок розміщення повзунів на опорах на різній висоті. Для збільшення діапазону регулювання швидкості пересування кранового візка за рахунок збільшення довжини несучого каната та збільшення перепаду висот кінців несучого каната, інший повзун оснащено обвідним блоком, через який несучий канат навито на барабан лебідки, що встановлена на опорі. 4. Технічні результати застосування винаходу: підвищення продуктивності, зменшення енерго- та ресурсовитрат і відповідно зростання ефективності роботи крана і зменшення його собівартості, усувається стала довжина каната і швидкість візка може змінюватись у значному діапазоні. Переміщення вантажу здійснюється за рахунок сили тяжіння, що діє на нього. Підіймання та опускання вантажу здійснюється без механізму підіймання.Документ Мобільний кабельний кран(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2019) Окунь, Антон Олександрович; Коваленко, Валентин Олександрович; Губський, Сергій Олександрович; Коваленко, Олег Олександрович; Цебренко, Максим В'ячеславовичКабельний кран складається з двох опор, між якими закріплено несучий канат, уздовж якого пересувається крановий візок із захватним органом під дією власної ваги. Опори встановлено на мобільних платформах на колісному або гусеничному ході. Різниця висот створюється за рахунок використання механізму підйому телескопічного типу завдяки чому розширюється область застосування через підвищення мобільності та зниження собівартості використання.Документ Кабельний кран із змінною довжиною несучого каната(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2017) Григоров, Отто Володимирович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Окунь, Антон Олександрович; Стрижак, Мар'яна Георгіївна; Зюбанова, Дар'я Михайлівна; Цебренко, Максим В'ячеславовичКабельний кран складається з двох опор, кожна з яких оснащена ходовим гвинтом, який має можливість приведення в обертальний рух за допомогою електродвигуна та редуктора, напрямною та повзуном, що встановлений з можливістю переміщення уздовж напрямної та взаємодії з гвинтом. При цьому до повзуна однієї з опор за допомогою муфти закріплено кінець несучого каната для переміщення кранового візка із захватним органом під дією власної ваги за рахунок розміщення повзунів на опорах на різній висоті. Інший повзун оснащено обвідним блоком, огинаючи який несучий канат навивається на барабан лебідки, що встановлена на опорі для збільшення діапазону регулювання швидкості пересування кранового візка за рахунок збільшення довжини несучого каната та збільшення перепаду висот кінців несучого каната.Документ Техніка матеріальних потоків логістичних систем(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Григоров, Отто Володимирович; Аніщенко, Галина Оттівна; Стрижак, Всеволод Вікторович; Петренко, Надія Олександрівна; Стрижак, Мар'яна Георгіївна; Цебренко, Максим В'ячеславович; Окунь, Антон Олександрович; Зюбанова, Дар'я МихайлівнаУ навчальному посібнику розглянуто історію та етапи розвитку логістики, основні поняття логістики, сучасні логістичні стратегії. Наведено класифікацію сучасних засобів пакування та переміщення штучних вантажів, способи переробки навалочних вантажів. Подано класифікацію та конструктивні схеми технічних засобів, які забезпечують ефективний рух матеріальних потоків. Призначено для студентів денної і заочної форм навчання спеціальності 131 Прикладна механіка, аспірантів та інженерів.Документ Витрати енергії при s-подібному законі керування об'ємним регульованим гідроприводом(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Григоров, Отто Володимирович; Аніщенко, Галина Оттівна; Зюбанова, Д. М.; Турчин, Ольга Володимирівна; Цебренко, Максим В'ячеславовичДокумент Витрати енергії при параболічному законі керування об'ємним регульованим гідроприводом(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Григоров, Отто Володимирович; Аніщенко, Галина Оттівна; Зюбанова, Д. М.; Турчин, Ольга Володимирівна; Цебренко, Максим В'ячеславович
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »