Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3845
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ltm
Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання" заснована у 1929 році. Першим її очільником став професор Тамарін Д. Н.
Курс "Теорія і будова підйомних машин" в Харківському практичному технологічному інституті викладався ще з 1888 року Вадимом Ерастовичем Тіром.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів технічних наук, з них 5 мають звання доцента.
Переглянути
24 результатів
Результати пошуку
Документ Розширення області ефективного застосування пневмопривода(Глобус-Прес, 2018) Крутіков, Геннадій Анатолійович; Стрижак, Мар'яна Георгіївна; Стрижак, Всеволод ВікторовичМета. Розширення сфери застосування пневмопривода при істотному збільшенні інерційних навантажень, в межах яких привод залишається працездатним, а також суттєве підвищення економічності пневмоприводів. Методи дослідження. Структурний синтез енергозберігаючого пневмопривода з гальмуванням робочого органа привода шляхом зміни структури комутаційних зв’язків. На підставі раніше побудованої математичної моделі пневмопривода і проведеного комп’ютерного моделювання перехідних процесів обрано схеми і алгоритми керування пневмоприводами, що забезпечують найкращі експлуатаційні характеристики. Проведено оцінку ефективності роботи пневмопривода на основі комплексного показника технічного рівня. Результати дослідження. Розроблено низку схем пневмоприводів з гальмуванням робочого органа за рахунок зміни структури комутаційних зв’язків, найбільшою мірою пристосованих для комп’ютерного керування. Проведено машинний експеримент, який дозволив зробити порівняльний аналіз перехідних процесів для різних схем пневмоприводів. В результаті моделювання вдалося визначити найефективнішу схему гальмування. Отримані нові способи та схеми гальмування здатні істотно розширити область експлуатації в бік більшіх інерційних навантажень, а також здійснити ефективніше використання працездатності стисненого повітря. Експериментально отримано перехідний процес у пневмоприводі з раціональною схемою гальмування робочого органа, який підтвердив результати комп’ютерного експерименту. Висновки. Розроблена схема пневмопривода і спосіб її керування забезпечує у всьому діапазоні конструктивних параметрів і умов функціонування плавне безударне спрацювання з рівносповільненим регульованим режимом гальмування, з більш високою швидкодією в порівнянні із традиційними схемами пневмоприводів, а також значно більш ефективне використання працездатності стисненого повітря.Документ Дослідження проблем пов'язаних з конструюванням та експлуатацією вантажозахоплювальних пристроїв(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Дяченко, В. С.; Турчин, Ольга ВолодимирівнаДокумент Поліпшення роботи кранових металевих конструкцій шляхом застосування гідроприводу та деяких інших рішень в механізмах пересування та повороту(Одеський національний політехнічний університет, 2019) Григоров, Отто Володимирович; Аніщенко, Галина Оттівна; Петренко, Надія Олександрівна; Стрижак, Всеволод Вікторович; Турчин, Ольга Володимирівна; Радченко, В. С.; Окунь, Антон Олександрович; Глушкова, М. Ю.Наведені результати досліджень на натурних кранах з гідродинамічними та гідростатичними приводами механізмів пересування та повороту – мостових, баштових та портальних. Дані рекомендації щодо суттєвого збільшення в гідроприводах граничної кількості втомних циклів в співвідношенні до приводу з фазним ротором. Наведені варіанти поліпшення точності виставлення ходових коліс за допомогою лазерної техніки. Рекомендовано впровадження підпружених ходових коліс, високоміцних болтів, електрозаклепок та сталей з високими границями текучості.Документ Ходові якості кранів мостового типу. Стан питання й постановка завдання для дослідження(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Стьопочкіна, Ольга Володимирівна; Григоров, Отто ВолодимировичДокумент Витрати енергії при s-подібному законі керування об'ємним регульованим гідроприводом(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Григоров, Отто Володимирович; Аніщенко, Галина Оттівна; Зюбанова, Д. М.; Турчин, Ольга Володимирівна; Цебренко, Максим В'ячеславовичДокумент Витрати енергії при параболічному законі керування об'ємним регульованим гідроприводом(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Григоров, Отто Володимирович; Аніщенко, Галина Оттівна; Зюбанова, Д. М.; Турчин, Ольга Володимирівна; Цебренко, Максим В'ячеславовичДокумент Методи зниження негативного впливу перекосів у кранів мостового типу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Григоров, Отто Володимирович; Обізний, А. І.; Короткий, К. К.Документ Шляхи зменшення перекосів в кранах мостового типу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Нетюхайло, А. І.; Офій, Віктор ВасильовичДокумент До питання прогнозування залишкового ресурсу кранів, що відпрацювали нормативний термін служби(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Петренко, Надія Олександрівна; Хабенко, М. Є.Документ Керування рухом візка кабельного крана(НТУ "ХПІ", 2018) Окунь, Антон Олександрович
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »